آتیلا حجازی: پدرم مسئله ای با عیادت قلعه نویی از خودش نداشت!

به گزارش مجله سرگرمی، حالا پس از گذشت بالغ بر هشت سال از سفر حجازی به خانه ابدی، ادعای جالبی توسط فرزند ناصرخان پیرامون آن روز ها بر سر زبان ها افتاده است.

آتیلا حجازی: پدرم مسئله ای با عیادت قلعه نویی از خودش نداشت!

رابطه ناصر حجازی فقید با امیر قلعه نویی از زمستان سال 77 که ناصرخان ترجیح داد امیر را کنار بگذارد و اصغر حاجیلو را جانشین او کند، بسیار سرد بود و این موضوع تا خاتمه عمر زنده یاد حجازی ادامه داشت.

به گزارش خبرورزشی، اختلاف مرحوم ناصر حجازی با قلعه نویی غیر قابل کتمان است و در مصاحبه های طرفین نیز به وضوح قابل مشاهده بود. در واقع آن ها دیگر اصلاً ارتباطی با همدیگر نداشتند.

در این میان قلعه نویی طی روز های خاتمهی حیات مرحوم حجازی در بیمارستان به عیادت او رفت و همان زمان شایعه شده بود ناصرخان تمایلی به این دیدار نداشته است (البته خانواده حجازی هرگز این شایعه را تأیید نکرد) حالا پس از گذشت بالغ بر هشت سال از سفر حجازی به خانه ابدی، ادعای جالبی توسط فرزند ناصرخان پیرامون آن روز ها بر سر زبان ها افتاده است.

آتیلا حجازی چندی پیش در فضای مجازی از فالوئر های خود درخواست کرد سؤالات شان پیرامون مسائل مختلف را از او بپرسند.

یکی از فالوئر ها نیز با اشاره به عیادت قلعه نویی از ناصرخان پرسید آیا این شایعه صحت دارد که پدر شما تمایلی نداشت امیر قلعه نویی از او عیادت کند؟ پسر اسطوره استقلال، اما در پاسخ به او نوشت : پدرم در این رابطه هیچ مسئله ای نداشت. اغلب سایت ها و کانال های استقلالی مدعی شدند منظور آتیلا این بود که پدرش با عیادت قلعه نویی از خودش مسئله ای نداشت.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78110

به "آتیلا حجازی: پدرم مسئله ای با عیادت قلعه نویی از خودش نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتیلا حجازی: پدرم مسئله ای با عیادت قلعه نویی از خودش نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید