آسفالت 3 خیابان اصلی شهر اسدآباد

به گزارش مجله سرگرمی، شهردار اسدآباد گفت: آسفالت سه خیابان مهم مرحوم رفسنجانی، سیدان و پانزده خرداد در دست انجام است.

آسفالت 3 خیابان اصلی شهر اسدآباد

به گزارش خبرنگار از ، فعله گری، شهردار اسدآباد گفت: آسفالت سه خیابان مهم شهر مرحوم رفسنجانی، سیدان و پانزده خرداد در دستور کار است و از همشهریان و کسبه این سه راستا درخواست داریم در این چند روز با کارگران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر آسفالت این خیابان ها انجام گردد.

او با بیان اینکه آسفالت این سه راستا سالهاست عقب افتاده است اضافه نمود: سال جاری طرح های آسفالت ریزی، جدولگذاری و پیاده روسازی همچنان در شهر اجرا می گردد.

سرهنگ کمک، رئیس پلیس اسدآباد هم بیان نمود: با توجه به بسته بودن بعضی خیابان ها به علت بهسازی و حضور پلیس هدایت رانندگی در میادین اصلی شهر برای کنترل بیشتر ترافیک تشدید شده است.

او از همشهریان خواست تا حد ممکن در این چند روز از راستا های فرعی استفاده نموده یا برای تردد از وسیله شخصی استفاده ننمایند.

کمک ادامه داد: پارک نامرتب ماشین ها به خصوص در میدان غدیر از دلایل اصلی ترافیک در اسدآباداست که پلیس هدایت رانندگی با خاطیان برخورد خواهد نمود.

رئیس پلیس اسدآباد افزود: در چهار راه شهید صادقی هم هنگام قرمز بودن چراغ مشکلاتی را داریم که با رعایت قوانین هدایت و رانندگی کاهش پیدا می نماید.

ا

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103025

به "آسفالت 3 خیابان اصلی شهر اسدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت 3 خیابان اصلی شهر اسدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید