آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی تهران با بیان اینکه 400 میلیون نفر در 14 کشور همسایه مصرف کننده حوزه نان هستند، گفت: در شرایط کنونی باید در هر حوزه ای که امکان صادرات و ارزآوری برای کشور وجود دارد، ورود کنیم که نان صنعتی یکی از آنهاست.

آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه

به گزارش خبرنگاران، بهمن حسین زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون هدف این است که بتوانیم رونق را در فراوری نهادینه کنیم، اظهار کرد: صنعت شیرینی و شکلات توانسته است در سال گذشته حدود 800 میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه صنعت آرد و نان می تواند به فرهنگ سازی، اصلاح الگوی فراوری و مصرف غلات، آرد و نان و افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات آرد و نان یاری کند.

حسین زاده با بیان اینکه سرانه مصرف نان در ایران بالا است، اعلام کرد: طبق اعلام سازمان غذا و دارو سرانه مصرف نان در ایران 125 کیلوگرم است که دو برابر سرانه مصرف اروپایی هاست؛ با این تفاوت که بخش عمده نان مصرفی در اروپا نان صنعتی است، در حالی که سهم نان صنعتی در کشور ما 8 تا 9 درصد است و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری بدون ریسک در این حوزه در راستای رونق فراوری، اصلاح الگوی تغذیه ای و اشتغالزایی وجود دارد.

بلاگ پو: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

تور کانادا: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

تور آلمان ارزان: تور آلمان ارزان قیمت | تور برلین، تور فرانکفورت، تور نمایشگاهی آلمان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44513

به "آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید