ارتش الجزائر از دخالت طرف های خارجی در امور این کشور خبر داد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس ستاد مشترک ارتش الجزائر از تلاش برخی طرف های خارجی برای دخالت در امور داخلی این کشور خبر داد.

ارتش الجزائر از دخالت طرف های خارجی در امور این کشور خبر داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، احمد قاید صالح رئیس ستاد مشترک ارتش الجزائر گفت که برخی طرف های خارجی تلاش می کنند با همدستی طرف های داخلی در امور داخلی الجزائر دخالت کنند.

وی افزود که برخی طرف های خارجی متخاصم در کمین الجزائر نشسته اند و سعی دارند در امور داخلی آن دخالت کنند که البته با همدستی برخی گروه ها در داخل صورت می گیرد و ما نیز به این گروه ها درباره بازی با آتش هشدار می دهیم.

بنابر گزارش وبگاه النشره، صالح این تلاش ها را بی فایده خواند و گفت که هدف از آن برهم زدن ثبات و امنیت الجزائر است که توانسته است به فضل شهدا، انقلاب آزادی بخش بی سابقه ای را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در الجزائر رخ می دهد مربوط به امور داخلی آن است، تأکید کرد که ملت الجزائر حامی ارتش است و می داند که چگونه با این مانورهایی که عاقبتی جز شکست ندارد، مقابله کند.

عبدالعزیز بوتفلیقه در تاریخ 2 آوریل گذشته پس از اعتراضات مردمی به نامزدی او برای پنجمین دوره متوالی در انتخابات ریاست جمهوری، مجبور به استعفا شد اما با این حال اعتراضات در این کشور همچنان ادامه دارد و مردم خواهان برکناری عناصر دوره بوتفلیقه از جمله عبدالقادر بن صالح رئیس جمهور انتقالی، نورالدین بدوی نخست وزیر و احمد قاید صالح رئیس ستاد مشترک هستند.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری الجزائر طبق اعلام عبدالقادر بن صالح رئیس جمهور موقت این کشور روز 12 دسامبر(21 آذر) برگزار شود.

م

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49353

به "ارتش الجزائر از دخالت طرف های خارجی در امور این کشور خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش الجزائر از دخالت طرف های خارجی در امور این کشور خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید