اریکسون: با این شرایط باشگاه ها ورشکست می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی سوئدی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان نمود ویروس کرونا شرایط را برای تیم های مختلف در اروپا بسیار سخت نموده است.

اریکسون: با این شرایط باشگاه ها ورشکست می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میرور، سرمربی سابق انگلیس احتمال ورشکستگی تیم های باشگاهی را در شرایط بحران ویروس کرونا بسیار زیاد خواند.

در شرایطی که بازیکنان احتیاج به تامین مخارج خود دارند، باشگاه ها را نباید فراموش کنیم که شرایط بسیار حادی را تجربه می نمایند و رقابت های باشگاهی تعطیل است و منبع درآمد باشگاه ها قطع شده است و به همین خاطر پرداخت کردن حقوق بازیکنان و الزامات قرارداد، کار این تیم ها را بسیار سخت نموده است و باشگاه ها نزدیک به ورشکستگی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان باید کاهش حقوق بپردازند ، گفت: همه ما باید چیزی بپردازیم - زندگی آنطور که انتظار داشتیم نبوده است - از یک راه یا راه دیگری باید برای حل بحران یاری کنیم.

در سوئد ، من از تیم دسته سوم ، Torsby پشتیبانی می کنم ، و هیچ پولی از طرف حامی اقتصادی به باشگاه وارد نمی گردد. این باشگاه مجبور شد افرادی را که برای آنها کار می نمایند ، اخراج کند. بنابراین بازیکنان باید ببینند که حقوقشان باید یاری گردد وگرنه عواقب بدی در انتظار خیلی ها است. اگر چیزی از اسپانسر و فروش بلیط وجود ندارد ، از کجا پول می گیرید؟ بنابراین اگر فوتبال وجود نداشته باشد ، حامی اقتصادی وجود نخواهد داشت و باشگاه نمی تواند هزینه خدمات عادی را بپردازد. با این شرایط همه باید چیزی را از دست بدهند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: خیلی از تیم های لیگ های دسته یک و دو هستند که در صورتی که چند ماه به درآمدهای بازیها و پخش زنده نرسند، ورشکست می شوند و راهی برای فعالیت نخواهند داشت. این برگرد ، مطمئناً. همه ورزش ها به ویژه فوتبال باز خواهند گشت. این بزرگترین ورزش در دنیا است و هرگز نخواهد مرد. بالاخره این شرایط تمام می گردد و فوتبال باز خواهد گشت. من هم مثل خیلی های دیگر دلم برای فوتبال تنگ شده است.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86512

به "اریکسون: با این شرایط باشگاه ها ورشکست می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسون: با این شرایط باشگاه ها ورشکست می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید