افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی جزیره هرمز با حضور وزیر کشور

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار هرمزگان از افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی خط ساحلی جزیره هرمز و هتل جزیره هرمز با حضور وزیر کشور اطلاع داد.

افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی جزیره هرمز با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرنگاران،فریدون همتی شب گذشته(21 اسفند) در نشست آنالیز سند تحول و طرح های توسعه جزیره هرمز، عنوان نمود: فاز نخست طرح ساماندهی خط ساحلی جزیره هرمز، روز پنجشنبه بیست و سوم اسفند با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح می گردد.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی خط ساحلی از بندر هرمز تا پشت قلعه پرتغالی ها 7 میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: در قالب این طرح اقداماتی همچون زیبا سازی و ساماندهی مبلمان شهری، روشنایی، ایجاد فضای سبز و امکانات مناسب برای گردشگران در خط ساحلی جزیره هرمز ایجاد شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همچنین در سفر وزیر کشور، هتل سه ستاره هرمز با ظرفیت 60 مسافر و برای هزینه ساخت 6 میلیارد تومانی نیز به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: بازدید از طرح های توسعه ای که با همکاری بنیاد برکت در جزیره هرمز در حال اجراست، دیگر برنامه سفر وزیر کشور به این جزیره است.

همتی با بیان اینکه گردشگری و صیادی محور توسعه جزیره هرمز هستند، گفت: مجوز های جدیدی برای صیادان جزیره هرمز اخذ شده که تعدادی از این مجوز ها به صورت نمادین با حضور وزیر کشور به صیادان اعطا می گردد.

استاندار هرمزگان خواهان آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در هرمزگان شد و اعلام کرد: در این راستا برنامه ریزی برای رفت و آمد به جزایر و اطلاع رسانی به گردشگران باید به شکل مناسبی انجام گردد.

همتی با اشاره به اینکه جزیره هرمز به عنوان جزیره سبز در کشور معرفی شده، اضافه نمود: تنها خودروهای برقی و سه چرخه ها می توانند در این جزیره رفت و آمد نمایند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15754

به "افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی جزیره هرمز با حضور وزیر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی جزیره هرمز با حضور وزیر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید