برانکو: سومین قهرمانی ما سخت ترین و شیرین ترین بود، تمام بازیکنان تحت قرارداد هستند و بازیکن جدیدی احتیاج نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس قهرمانی تیمش در لیگ برتر هجدهم را کاری سخت و در نهایت شیرین توصیف کرد.

برانکو: سومین قهرمانی ما سخت ترین و شیرین ترین بود، تمام بازیکنان تحت قرارداد هستند و بازیکن جدیدی احتیاج نداریم

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در فرودگاه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران دقایقی به اظهار نظر درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر هجدهم پرداخت. وی در ابتدا گفت: سومین قهرمانی، سخت ترین قهرمانی بود و خود این موضوع تأیید و اثباتی است بر کار مستمر ما و البته شیرین ترین قهرمانی هم بود. در جهان تیم های زیادی نیستند که بتوانند برای سومین فصل متوالی قهرمان شوند، مخصوصا با شرایطی که ما داشتیم. مثل پارسال که محروم بودیم و نمی توانستیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم و همچنین در سه سال گذشته نسبت به سایر تیم ها فشرده ترین برنامه ها را داشتیم اما در تمامی مسابقات و جام ها پیروز عمل کردیم و سال جاری سوپرجام را بردیم، قهرمان لیگ شدیم، در فینال لیگ قهرمانان آسیا بودیم و در نیمه نهایی جام حذفی هم هستیم. خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم که نتایج فوق العاده و عجیبی را رقم زدند.

وی اضافه کرد: سرمربی کروات پرسپولیس در خصوص بازی با پارس جنوبی جم و فشارهایی که در این بازی روی بازیکنانش بود، گفت: بازیکنان تحت فشار زیادی بودند و انتظارات زیادی هم از آنها می رفت. ما می دانستیم که روی چه زمینی از لحاظ کیفی بازی خواهیم کرد که این خود یک مانع برای سبک و روش بازی ما بود، بنابراین طبیعی بود که با این شرایط بازیکنان استرس داشته باشند اما با این وجود بازیکنان ما قهرمانانه جنگیدند و از همه شیرین تر اینکه هیچکسی در راه قهرمانی به ما یاری نکرد، همه چیز را در نبرد در زمین به دست آوردیم و همه عواملی که وجود داشت از جمله خستگی و بی عدالتی نتوانست جلودار ما باشد، مخصوصاً نیمه دوم که شرایط سخت تر بود چون هر چهار یا پنج روز یک بار بازی داشتیم، آن هم در شرایطی که زمان کافی برای آماده سازی و استراحت بازیکنان وجود نداشت اما به بهترین شکل ممکن همه این موارد را حل کردیم.

برانکو در خاتمه در خصوص نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس و لیست مدنظرش برای فصل آینده اظهار داشت: تا به این لحظه در خصوص لیست صحبتی نشده، چون تمام تمرکزمان روی بازی ها و لیگ بوده اما در نهایت تمام بازیکنان فعلی ما تحت قرارداد هستند، انصاری و ماهینی هم برمی گردند، ربیع خواه هم سلامتی را به دست آورده و عملاً می توانم بگویم که بازیکن جدید احتیاج نداریم. با این وجود باید در ادامه ببینیم ترکیب مان به چه شکل خواهد بود چون بعضی بازیکنان مان پیشنهاد خواهند داشت و دارند، بنابراین باید اول ببینیم که تکلیف آنها چه خواهد شد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24058

به "برانکو: سومین قهرمانی ما سخت ترین و شیرین ترین بود، تمام بازیکنان تحت قرارداد هستند و بازیکن جدیدی احتیاج نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: سومین قهرمانی ما سخت ترین و شیرین ترین بود، تمام بازیکنان تحت قرارداد هستند و بازیکن جدیدی احتیاج نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید