برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، غلامرضا فرخی با بیان اینکه کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می گردد، اضافه کرد: این کارگاه با حضور اساتید دانشگاه علمی کاربردی برپا می گردد.

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی

وی اظهار کرد: در این کارگاه مباحثی چون گردشگری پایدار، پایداری گردشگری در مفهوم و عمل، روش های تعامل با جامعه محلی، نقش و فعالیت تشکلها در زمینه حفظ میراث فرهنگی، احیاء صنایع دستی بومی و ترغیب جامعه به ارتباط هر چه بیشتر با انها تدریس می گردد.

فرخی با اشاره به اینکه در دنیای امروز استفاده از ظرفیت بالای نهادهای مردمی یک ضرورت است، توضیح داد: مردم و نهادهای مردمی همیشه در مواقع ضروری جلوتر از بخش دولتی در صحنه حضور داشته اند که این روحیه باید در این گونه کارگاهها به صورت جدی تر آموزش داده گردد.

فرخی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان دارای 17 تشکل مردم نهاد در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، اضافه کرد: خوشبختانه این تشکلها در سالهای اخیر در حوزه های مرمت و حفظ و حراست از بناهای تاریخی همکاری خوبی با این اداره کل داشته اند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: کارگاه آموزشی توانمند سازی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی استان کرمان در تاریخهای 19 و 20 دی ماه سالجاری در محل هتل جهانگردی برگزار می گردد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9683

به "برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید