بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان پس از خاتمه اردوی تهران

به گزارش مجله سرگرمی، با سرانجام اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران، تکلیف نفتی ها برای ادامه تمرینات در مسجدسلیمان روشن نیست.

بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان پس از خاتمه اردوی تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران پیگیری می گردد و نفتی ها عصر امروز (شنبه) پس از یک روز استراحت، مراحل آماده سازی خود را دنبال می نمایند.

نفتی ها تا روز 27 خرداد در تهران می مانند و سپس دو روز استراحت خواهند کرد. آنها در این مدت، در دیداری تدارکاتی به مصاف پارس جنوبی می فرایند و صحبت هایی مبنی بر بازی محبت آمیز این تیم برابر ملوان بندرانزلی هم مطرح شده است.

با نامه وزیر نفت به باشگاه نفت مسجدسلیمان مبنی بر عدم اجازه این وزارتخانه برای یاری به تیم فوتبال این باشگاه و اینکه شاگردان مهدی تارتار نمی توانند از امکانات وزارت نفت استفاده نمایند، زردپوشان برای ادامه تمرینات خود در بلاتکلیفی به سر می برند. زمین تمرین و خوابگاه سکونت اعضای تیم نفت مسجدسلیمان تحت مالکیت وزارت نفت واقع شده است و آنها نمی توانند از آن استفاده نمایند. تعیین نیست که نفتی ها حتی بتوانند به خاطر این مشکل، از حریفان خود در مسجدسلیمان میزبانی نمایند یا خیر.

خبر دیگر از نفتی ها، مصدومیت حامد نورمحمدی است. قوزک پای مدافع نفتی ها متورم شده و به یک هفته استراحت احتیاج دارد. عباس عسگری هم که اوایل فصل دچار مصدومیت شدیدی شد و گفته می شد که این فصل را از دست می دهد، به تمرینات نفت بازگشته است.

علاوه بر مشکل تیم نفت مسجدسلیمان در استفاده از امکانات وزارت نفت، ممکن است این تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا هم نتواند در مسجدسلیمان به مصاف رقبای خود برود. به احتمال فراوان در صورت بروز این مشکل، نفتی ها در استادیوم شهدای فولاد در اهواز از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95367

به "بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان پس از خاتمه اردوی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان پس از خاتمه اردوی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید