تغییرات زیاد به استقلال ضربه زده است، معضل اصلی بدهی ها هستند

به گزارش مجله سرگرمی، علی لطیفی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تغییرات جدید در مدیریت باشگاه استقلال گفت: باید تغییرات مدیریتی در استقلال را از دو زاویه نگاه کنیم، ابتدا صحبت از پول به میان می آید، مدیران قبلی هم نتوانستند این شرایط را مهیا نمایند، متأسفانه مسائل اقتصادی این سال ها استقلال را دچار یک بحران شدید کرد و این مدیریت غلط ادامه دار شد. متأسفانه تغییرات مکرر باعث شد استقلال آسیب زیادی ببیند و هواداران این تیم روزهای خوبی را سپری ننمایند

تغییرات زیاد به استقلال ضربه زده است، معضل اصلی بدهی ها هستند

وی ادامه داد: مدیریت غلط باعث ناکامی شد، بحث یک فرد خاص نیست که او ضعیف یا قوی بوده اما در مجموع اشتباهاتی که در گذشته به وجود آمد ماندگار شد و همه دارند ضرر آن اشتباهات را می دهند.

لطیفی در ادامه اعلام کرد: نمی خواهم از سعادتمند حمایت کنم اما از آنجا که او سابقه فوتبالی دارد، رئیس هیأت مدیره بوده از استقلال شناخت کافی دارد و اعتقاد دارم می تواند در کار خود پیروز باشد البته نمی توان انتظار معجزه داشته باشیم اما باید به او فرصت داد تا بتواند کارش را با آرامش انجام دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از بعضی مدیران این تیم گفت: متأسفانه در کشور ما استعفا معنا ندارد و تا کسی کنار گذاشته نگردد از میز و جایگاه خود کنار نخواهند رفت. این اتفاق در استقلال هم وجود داشت و مدیرانی که می دانستند ضعیف هستند حاضر به استعفا نشدند تا روزی که آنها را کنار گذاشتند اما اعتقاد دارم سعادتمند با توجه به شناختی که از استقلال دارد می تواند در آینده پیروز بوده و کارش را به درستی انجام دهد.

لطیفی اعلام کرد: مدیران ناکارآمد عامل اصلی بدهی استقلال بودند کسانی که نه متعهد بودند و نه متخصص، به استقلال آمدند و با بستن انواع قراردادهای غیراصولی فسادهای زیادی انجام دادند. به عنوان مثال بازیکنی که 10 هزار دلار هم نمی ارزید با او قرارداد 400 هزار دلاری بسته، 50 هزار دلار به خود او دادند و مابقی را بین خودشان تقسیم کردند. این اتفاق صدمات زیادی به فوتبال ما زد و استقلال و پرسپولیس با بدهی های کلانی رو به رو شدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پیروزیت سعادتمند در روزهای آینده خواهید داشت گفت: به اعتقاد من همه باید از مدیرعامل حمایت نمایند تا او بتواند با آرامش کارش را انجام دهد، انتقاد صحیح لازم است اما اگر بخواهیم مغرضانه برخورد کنیم کار به مشکل برخواهد خورد. بنابراین معتقدم مدیرعامل استقلال می تواند با نشست هایی که با پیشکسوتان می گذارد با مسائل بیشتری از این باشگاه آشنا شده و با همفکری که صورت می گیرد این مسائل رفع گردد و در مجموع آرزو می کنم سعادتمند به همراه همکارانش بتواند بحران اقتصادی استقلال را هر چه زودتر رفع کند.

وی در سرانجام و در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ به سود فوتبال ما خواهد بود یا خیر، گفت: وقتی کشورهای صاحب فوتبال مثل اسپانیا، ایتالیا و انگلیس فوتبال شأن را تعطیل می نمایند این نشان می دهد شرایط بسیار سخت است آنها از امکانات مدیریتی، پزشکی، نرم افزاری و سخت افزاری به طور کامل برخوردارند و می دانند با این شرایط تعطیلی فوتبال لازم است. امیدوارم مدیران ما هم به این موضوع دقت نمایند و اجازه ندهند در این شرایط سخت لیگ شروع گردد که این یک خودکشی است اگر بخواهیم با این شرایط دوباره لیگ را ادامه دهیم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83405

به "تغییرات زیاد به استقلال ضربه زده است، معضل اصلی بدهی ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات زیاد به استقلال ضربه زده است، معضل اصلی بدهی ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید