کوشش اینتر برای حذف بند فسخ مهاجم خود و عدم فروش او به بارسلونا

به گزارش مجله سرگرمی، اینتر آماده است تا با تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز بند فسخ 111 میلیون یورویی این بازیکن را حذف نموده و اجازه انتقال او به بارسلونا را ندهد.

کوشش اینتر برای حذف بند فسخ مهاجم خود و عدم فروش او به بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در هفته های اخیر بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که بارسلونا تصمیم دارد در پنجره جابجایی زمستانی پیشنهاد معاوضه آرتورو ویدال، که پیش از در یوونتوس با آنتونیو کونته کار نموده، یا حتی ایوان راکیتیچ را برای انتقال لائوتارو مارتینز به نیوکمپ به مدیران اینتر ارائه دهند. با این حال روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت تاکید دارد که اینتر علاقه ای به از دست دادن این بازیکن تیم ملی آرژانتین ندارد و سعی دارد به هر قیمتی شده این بازیکن را در تیم خود حفظ کند. بند فسخ 111 میلیون یورویی در قرارداد مارتینز و اینتر وجود دارد، اما تنها باشگاه های غیر ایتالیایی در فاصله اول تا 15 جولای (اواسط تا اواخر تیر) می توانند آن را فعال نمایند.

اینتر امیدوار است که بتواند این قیمت را تا رسیدن به این بازه زمانی در تابستان آینده حذف نموده یا به شدت افزایش دهد. آن ها در حال مذاکره هستند تا قرارداد فعلی مارتینز را که دستمزد هر فصل 1.5 میلیون یورو دارد، تمدید نموده و افزایش دهند. این بازیکن تا تابستان 2023 با اینتر قرارداد دارد و در این فصل در 13 بازی 7 گل برای آن ها به ثمر رسانده است. منچستریونایتد نیز یکی دیگر از تیم هایی است که خواستار جذب این بازیکن 22 ساله است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56767

به "کوشش اینتر برای حذف بند فسخ مهاجم خود و عدم فروش او به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش اینتر برای حذف بند فسخ مهاجم خود و عدم فروش او به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید