شرح معاون استاندار در مورد برکناری بخشدار مارگون

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برکناری بخشدار یکی از بخش های استان بعلت تخلفات انتخاباتی در این استان خبرداد.

شرح معاون استاندار در مورد برکناری بخشدار مارگون

احد جمالی ظهر شنبه 12 بهمن ماه در نشست با خبرنگاران، اضافه کرد: امیدوارم خروجی انتخابات 98 به نفع نظام و مردم باشد و مجلس آینده قوی تر از مجلس فعلی باشد.

وی اظهارکرد: مدیران در انتخابات بی طرف باشند و بر چارچوب قانون و عدالت حرکت نمایند و له یا علیه داوطلبی حمایت و فعالیت ننمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاه بیت وزارت کشور انتخابات بوده و از مهمترین پروژه های پیش رو محسوب می گردد و امید است خروجی آن به نفع مردم و نظام تمام گردد.

جمالی با تاکید بر امانت داری در انتخابات، توضیح داد: بنده و آقای استاندار از هیچ کسی جز خداوند نمی ترسیم و مدیران باید عزت نفس و کرامت خود را حفظ نمایند و بر مدار قانون گام بردارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تحت تاثیر قرار بگیریم در برخورد با متخلفان مماشات می کردیم و حکومت و مدیریت یعنی تدبیر و اقتدار و این عین اقتدار است که بخشدار متخلف مارگون را برکنار می کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرچه مجلس قوی تر و نیروهای قوی تری در کمیسیون های تخصصی حضور پیدا نمایند، خروجی مناسبی برای مردم را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: بهبود قانون گذاری ها نیز در این راستا شکل خواهد گرفت.

جمالی با بیان اینکه مدیران باید ظرفیت لازم را داشته باشند، بیان کرد: مدیریت ظرفیت می خواهد و انتقاد پذیری یکی از خروجی های این ظرفیت است.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال در بعد فرهنگی، توضیح داد: جشنواره فیلم فجر، اجرای برنامه های فرهنگی هنری در 8 شهرستان و چندین محور برنامه برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگاران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای مسائل فرهنگی اقدامات لازم انجام خواهد شد، تاکید نمود: باید رشد و توسعه زیرساخت های فرهنگی نیز مورد توجه دستگاه های متولی باشد.

گفتنی است که یکم بهمن ماه 98 حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی سید فاضل پور خسرو 40 ساله، متاهل با مدرک کارشناسی حقوق و از کارشناسان فرمانداری شهرستان دنا را به سمت سرپرست بخشداری مارگون منصوب کرد. پیش از پورخسرو، احسان دانشی سمت سرپرستی بخش مارگون را بر عهده داشت.

گفتنی است که پیش تر کلانتری آرای مردم در انتخابات را همچون ناموس بیان کرد و گفت: هر کدام از بخشداران و فرمانداران مبنای جانبداری از کاندیدای خاص در انتخابات داشته باشد عزل خواهد شد، حتی اگر دوم اسفند باشد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68328

به "شرح معاون استاندار در مورد برکناری بخشدار مارگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون استاندار در مورد برکناری بخشدار مارگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید