توقیف شوتی حامل 19 هزار قرص ترامادول قاچاق

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو شوتی حامل 15 میلیارد ریال کالای قاچاق از نوع قرص های غیر مجاز اطلاع داد.

توقیف شوتی حامل 19 هزار قرص ترامادول قاچاق

سرهنگ رضا اسماعیلی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس دیلم با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان یک اولویت از ابتدای امسال تشدید نموده است.

این مقام انتظامی گفت: در نتیجه اقدامات و کوشش های شبانه روزی مأمورین ایستگاه بازرسی شهید موسوی از عبور یک دستگاه خودرو سواری حامل قرص های غیر مجاز آگاه که طی یک عملیات غافلگیر کننده خودرو شوتی مورد نظر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی توقیف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دیلم اضافه نمود: در بازرسی دقیق از خودرو تعداد 19 هزار حبه قرص ترامادول 200 که در کارتن وسایل خانگی جاسازی شده بود کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند، اضافه نمود: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه حدود 15 میلیارد ریال براورد شده است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94373

به "توقیف شوتی حامل 19 هزار قرص ترامادول قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف شوتی حامل 19 هزار قرص ترامادول قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید