تیم سایپا را می شناسم، در انتخاب داوران حساسیت بیشتری اعمال گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم سایپا با ماشین سازی در تبریز گفت: فردا به دنبال پیروزی هستیم.

تیم سایپا را می شناسم، در انتخاب داوران حساسیت بیشتری اعمال گردد

وی گفت: لیگ در حال سرانجام است و چهار بازی دیگر داریم. در این فصل فراز و فرودهای زیادی داشتیم که انتظار آن را نمی کردم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تمام کوشش خود را در بازی ها انجام می دهند ولی ما از داوری ها ضربه می خوریم، گفت: داوران ما واقعاً داوران خوبی هستند و داوران جوان هم می توانند از قضاوت بازی دربیایند. نکته من این است که زمانی که بنا است داوری علیه ما باشد شاهکاری داوری محسوب می گردد.

مهاجری در مورد شکست تیمش برابر استقلال نیز گفت: ما در بازی برابر استقلال بازی خوبی را انجام دادیم و در شرایط برابری بازی را واگذار کردیم ولی ما زمانی که از استقلال گل خوردیم من خودم دیدم که باید به نفع تیم ما پنالتی اعلام می شد.

سرمربی ماشین سازی با تاکید بر اینکه باید ضعف های خودمان را قبول کنیم تا پیشرفت کنیم، گفت: اشتباهات داوری ترمز یک تیم را می کشد. تنها بازی که مشکل نداشتیم از لحاظ داوری، بازی برابر نفت مسجد سلیمان بود چرا که داور باتجربه ای در مسابقه بود.

وی با اشاره به اینکه اگر یک داور جوان دچار اشتباه گردد را قبول می کنم، گفت: ولی چرا در 5 بازی باید یک داور جوان باشد. ما در هر بازی از داوری ضربه خوردیم. حتی از زمانی که تعداد داوران زمین را افزایش دادند، باید آنالیز کرد که چقدر آن ها مؤثر ظاهر شدند.

مهاجری اضافه کرد: امیدوارم در لیگ برتر با حساسیت زیاد داوران انتخاب شوند و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

مهاجری سپس با بیان اینکه فردا به پنج بازیکن تیمش استراحت داده است، گفت: ما ترجیح دادیم که به بازیکنان جوان میدان بدهیم که امیدواریم نتایج بهتری بگیریم و امیدوارم آنهایی که فردا به میدان می روند انگیزه بالایی داشته باشند.

وی با اشاره به بازیکنان جوان تیم سایپا گفت: جوانانی که در تیم سایپا کار می نمایند، کار را برای ما سخت می نماید و به نظر من بازی فردا از بازی برابر سپاهان و پرسپولیس و استقلال سخت تر است.

وی ادامه داد: باید سه امتیاز بازی فردا را به دست آوریم تا در آخر فصل جزو تک رقمی های جدول باشیم. ما تمرینات لازم را انجام و امیدوارم سه امتیاز شیرینی کسب کنیم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20764

به "تیم سایپا را می شناسم، در انتخاب داوران حساسیت بیشتری اعمال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم سایپا را می شناسم، در انتخاب داوران حساسیت بیشتری اعمال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید