ثبت 20 درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ثبت 20 درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری از ابتدای امسال تا به امروز اطلاع داد.

ثبت 20 درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز چهارشنبه 21 خردادماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین در این مدت برای احداث دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم گردی موافقت اصولی صادر شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر 23 پروژه گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد، اضافه نمود: حجم کل سرمایه گذاری این پروژه ها 2820 میلیارد ریال برآورد شده که برای بیش از 480 نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بیان کرد: این پروژه ها شامل مرکز تفریحی سرگرمی، هتل، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع اقامتی، پذیرایی و بین راهی و سفره خانه سنتی است که پیش بینی می گردد تا سرانجام سال 1400 مورد بهره برداری قرار بگیرند.

او اضافه نمود: این استان با بیش از 115 جاذبه گردشگری، 24 منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آیین های اقوام مختلف است

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94834

به "ثبت 20 درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 20 درخواست ایجاد تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید