جانسون: برای اجرای برگزیت 9 روز فرصت داریم

به گزارش مجله سرگرمی، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در پیامی توئیتری از فرصت اندک دولت خود برای اجرای برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا خبر داده و گفت این کشور 9 روز فرصت دارد تا برگزیت را به انجام برساند.

جانسون: برای اجرای برگزیت 9 روز فرصت داریم

به گزارش، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در حساب توئیتری خود نوشت: ما 9 روز فرصت داریم تا برگزیت را به انجام برسانیم و پتانسیل کل انگلیس را آزاد کنیم!

این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، فاصله خود را با حزب کارگر، اصلی ترین رقیبش در انتخابات مجلسی، افزایش داده است. (بیشتر بخوانید)

: مسکو ادعای مداخله هکر های روس در انتخابات انگلیس را تکذیب کرد

التماس جانسون به ترامپ: لطفا از انتخابات ما دوری کن!

روز گذشته بی بی سی به نقل از سخنگوی نخست وزیر انگلیس نوشت جانسون در مقام میزبان هفتادمین سالگرد تاسیس ناتو قصد دارد بر اهمیت اتحاد کشور های عضو ناتو تاکید کند. (بیشتر بخوانید)

قرار است در 12 سپتامبر انتخابات زودهنگام مجلسی در انگلیس برگزار شود. در 17 اکتبر، لندن و اتحادیه اروپا پس از مذاکرات طولانی پایان به توافق جدید بر سر برگزیت رسیدند، اما این توافق با مقاومت شدیدی از سوی مجلس روبرو شد و پس از سه دور رای گیری ناموفق، بوریس جانسون تصمیم به انحلال مجلس و برگزاری زودهنگام انتخابات گرفت.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62155

به "جانسون: برای اجرای برگزیت 9 روز فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: برای اجرای برگزیت 9 روز فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید