جمهوری خواستار ایالات متحده پلتفرم اختصاصی می سازند ، ایجاد فضایی محدودتر برای توسعه اخبار گزینشی

به گزارش مجله سرگرمی، در آستانه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده جمهوری خواستار تصمیم دارند یک پلتفرم اختصاصی خبری برای اشاعه اخبار دلخواه خود ایجاد نمایند. پلتفرمی که هدف اصلی آن تزریق ایده هایی خاص به مخاطبان است.

جمهوری خواستار ایالات متحده پلتفرم اختصاصی می سازند ، ایجاد فضایی محدودتر برای توسعه اخبار گزینشی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، قار است برنامه ویژه جمهوری خواستار همه ان چه در خصوص این گروه در فضای مجازی موجود است، به طور گزیده در اختیار کاربران قرار دهد. این یعنی؛ ایجاد یک فضای امن برای افرادی که دیدگاه هایی مشترک دارند و احساس می نمایند که شبکه های اجتماعی عمومی چندان سرگرم نماینده نیستند.

درواقع جمهوریخواستار که احساس می نمایند سیلیکون ولی در کنار دیدگاه های محافظه کاران قرار گرفته است، شبکه های خود را در بخش آنلاین توسعه می دهند.

این شبکه های اجتماعی جدید، احتمالا نسل بعدی از شبکه هایی مثل Pro-Trump هستند که اخبار پنتاگون را در شبکه های اجتماعی عرضه می نماید. شبکه های اجتماعی بارها و بارها متهم شده ان د که صدای حزب راست گرا در ایالات متحده را خنثی می نماید. این موضوع را نه تنها سناتورها مطرح نموده اند، بلکه دونالد ترامپ نیز بارها در توییتر خود به مدیران شبکه های اجتماعی در این خصوص طعنه زده است.

توماس پترز، مدیر عامل شرکت uCampaig، که قصد راه اندازی برنامه ای ویژه در واشنگتن را دارد در این خصوص گفت: افرادی که دارای نمایندگان راست گرا هستند در شبکههای اجتماعی سرشناس مثل توییتر و فیسبوک مورد ظلم و بی اعتنایی واقع می شوند.

این در حالی است که اغلب کاندیداهای دموکراتیک از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده و هیلاری کلینتون نیز از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ مبارزات سیاسی و حمایت از کاربران هم نظر خود استفاده نموده اند. آنها استفاده نموده اند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5000

به "جمهوری خواستار ایالات متحده پلتفرم اختصاصی می سازند ، ایجاد فضایی محدودتر برای توسعه اخبار گزینشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری خواستار ایالات متحده پلتفرم اختصاصی می سازند ، ایجاد فضایی محدودتر برای توسعه اخبار گزینشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید