حال جسمانی فعال ضد کرملین خوب است

به گزارش مجله سرگرمی، پزشکان آلمانی یک فعال ضد کرملین معتقدند که اگر درمان های پزشکی فوری روی پیوتر ورزیلوف انجام نمی شد او بر سر مسمومیت هفته گذشته در مسکو می مرد.

حال جسمانی فعال ضد کرملین خوب است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، پیوتر ورزیلوف، ناشر یک پرتال خبری آنلاین روسی که ارتباط نزدیکی با گروه فعال جنجالی پوسی رایت دارد، در بیمارستانی در برلین آلمان بستری است و همچنان از گیجی رنج می برد. به گفته همسر سابق او، این کوشش برای ترور یا پیغام هشدار بوده است.

ورزیلوف که بابت شیرین کاری اعتراضی در روسیه از جمله پریدن وسط زمین در فینال جام جهانی معروف است، پس از مسمومیت چهار روز در بیمارستانی در روسیه مورد مداوا نهاده شد و نهایتا به برلین منتقل شد. فعالان و سرویس های امنیتی پس از حملات با مواد سمی خصوصا پس از مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه سابق روس و دخترش در انگلیس که گفته می گردد منشا آنها از روسیه است، گوش به زنگ گردیده اند.

رهبر گروه دختران شورشی (پوسی رایت) هم معتقد است که این حمله ای برای هشدار یا کوشش برای ترور بوده است. به گفته او، کسانی که اکنون در روسیه فعال سیاسی هستند هرگز نمی توانند احساس امنیت داشته باشند.

پزشکان آلمانی با اشاره به اینکه علائم پیوتر ورزیلوف گویای مسمومیت بوده است، تاکید کردند تشخیص ماده استفاده گردیده برای مسمومیت با گذشت مدت زمان طولانی تقریبا غیرممکن است. به گفته پزشکان، این فعال روس دیگر در خطر نیست اما همچنان نیازمند درمان پزشکی است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3456

به "حال جسمانی فعال ضد کرملین خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال جسمانی فعال ضد کرملین خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید