حسین ثوری: عملکرد بچه ها در مسابقات جهانی بالاتر ار توقعات ما بود، با تداوم این روند در گزینشی المپیک نتایج خوبی می گیریم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به عملکرد گذشته ما در مسابقات جهانی، بچه ها در مسابقات جهانی روسیه فراتر از توقعات ما عمل کردند.

حسین ثوری: عملکرد بچه ها در مسابقات جهانی بالاتر ار توقعات ما بود، با تداوم این روند در گزینشی المپیک نتایج خوبی می گیریم

حسین ثوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد ملی پوشان بوکس در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: بچه ها از توقعات ما در مسابقات دنیای بالاتر عمل کردند. پیش بینی ما با توجه به عملکرد در مسابقات گذشته بالاتر از این اتفاقات نبود. البته کسب مدال دنیای یکی از خواسته های جامعه بوکس است و ما باید به این آرزو برسیم. در این راه قطعا نواقصی در کار ما وجود دارد که به دنبال رفع آن هستیم.

وی با اشاره به فقدان تجربه ملی پوشان بوکس گفت: کمبود تجربه حضور در میادین بزرگ از کمبودهای بچه های ما در این مسابقات بود و حضور در مسابقات دنیای درس های بزرگی برای ما داشت که می توانیم از آنها استفاده و نواقص خود را ارزیابی کنیم. خوشبختانه هیچ کدام از بچه های ما در مسابقات دنیای به رقبای خود مفت نباختند و این موضوع را هر آدم منصفی می داند.

رئیس فدراسیون بوکس تاکید نمود: عملکرد بوکسورهایی مانند روزبهانی، مقصودی و شوریان با وجود باخت مقابل رقبای خود، به قدری نزدیک بود که حتی می توانست دست آنها به عنوان فرد پیروز بالا برود. بوکسورهای ما مقابل رقبای صاحب نامی مانند انگلیس، مجارستان و تایلند مغلوب گردیدند و موسوی نیز مقابل نایب قهرمان دنیا از فیلیپین پای سکوی مدال مغلوب گردید که به راحتی در دیدار بعد حریف قزاقستانی خود را شکست داد. حتی اگر در مقابل بوکسور فیلیپین دست نماینده ما بالا می رفت جای هیچ خرده ای وجود نداشت.

ثوری با اشاره به مسائل بوکس ایران گفت: ما دو مشکل اساسی در بوکس داریم که باید با تمام وجود آن را پیگیری کنیم. ابتدا باید تجارب بچه های خود را با حضور در میادین بین المللی بالاتر ببریم. مورد دوم، نیاز بوکس ایران به تقویت دیپلماسی ورزشی است. ما نیاز داریم که در کرسی های آسیا و فدراسیون دنیای برای خود جایگاهی تعریف کنیم و این مسئله به همراهی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه نیاز دارد.

وی تاکید نمود: بدون تعارف ما ایرادات خود در مسابقات دنیای را می پذیریم و کاستی های خود را می دانیم و در صدد هستیم ایرادات و کاستی ها را رفع کنیم. به ایده آل مطلق نخواهیم رسید، اما کوشش می کنیم در جهت تعالی حرکت کنیم. مسابقات دنیای روسیه نشان داد که نمودار رو به رشد بوکس در حال شکل گیری است. فکر می کنم با این روند در مسابقات گزینشی المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد برنامه های تیم ملی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک مطرح نمود: از امروز دنبال این هستیم در مسابقات جام احمد کمرت حضور داشته باشیم و تمام کوشش خود را برای مهیا کردن شرایط این حضور انجام خواهیم داد. این مسابقات حدود یک ماه دیگر در ترکیه خواهد بود و می تواند بعد از حضور در مسابقات دنیای و قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک، یک میدان دیگر برای رسیدن به حد آمادگی مناسب بچه ها باشد تا نتیجه کار خود را در چین دریافت کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47118

به "حسین ثوری: عملکرد بچه ها در مسابقات جهانی بالاتر ار توقعات ما بود، با تداوم این روند در گزینشی المپیک نتایج خوبی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ثوری: عملکرد بچه ها در مسابقات جهانی بالاتر ار توقعات ما بود، با تداوم این روند در گزینشی المپیک نتایج خوبی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید