حمله سایبری بیشتر در کمین افراد بالغ است

به گزارش مجله سرگرمی، در یک مطالعه گسترده شیوع رفتار های منفی که از طریق ارتباطات دیجیتالی اتفاق می افتد را بررسی کرده است.

حمله سایبری بیشتر در کمین افراد بالغ است

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، در یک مطالعه گسترده شیوع رفتارهای منفی که از طریق ارتباطات دیجیتالی اتفاق می افتد را بررسی کرده است.

در این مقاله با عنوان حمله سایبری در بزرگسالان چقدر شایع است؟ با تکیه بر تفاوت جنسیت، قومیت و سن در شیوع حمله سایبری محققان نمونه ها را با گرو های سنی مختلف تقسیم کردند و آن ها را در دوموضوع بررسی کردند: آیا تا به حال هدف یک حمله سایبری بوده اند؟ و آیا طی چند ماه گذشته یک حمله سایبری را تجربه کرده اند یا خیر.

مطالعه نشان داد که تقریبا 15% شرکت کننده ها تابه حال هدف حمله سایبری قرار گرفته اند و جوانان بین 18 تا 25 سال بیشترین حمله سایبری را در طول زندگی خود تجربه کرده اند (هم در تجربه هدف سایبری در طول زندگی و هم در چند ماه گذشته)، اما حمله سایبری قابل توجهی در گروه هایی با سنین بالاتر دیده شد؛ از جمله افراد بین 35-26 سال 24%، 55-46 سال 13% و افراد بالای 66 سال 6.5%.

این مطالعه که شیوع حمله سایبری را بر اساس زیر گروه های مختلف ارائه می دهد، اطلاعاتی را فراهم می کند امکان ارائه برنامه های بیشتری را برای پیشگیری و درمان هدفمند می دهد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61309

به "حمله سایبری بیشتر در کمین افراد بالغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری بیشتر در کمین افراد بالغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید