خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC

به گزارش مجله سرگرمی، جدیدترین خبرها گویای این هستند که از تاریخ 8 ماه می 2020 دارندگان ویزای International Experience Canada یا به اختصار IEC از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند.

خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC

بنا به اعلام وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تنها آندسته از دارندگان ویزای IEC که پیشنهاد شغل و معرفی نامه دریافت نموده اند حق ورود به کانادا را دارند. وزارت مهاجرت به این دسته از متقاضیان توصیه نموده تا وبسایت اداره مهاجرت کانادا را مرتبا پیگیری نمایند.

در بحبحه ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، کانادا سفر هر فردی که قانونا و با ویزای معتبر برای کار به کانادا می آید را سفر ضروری تلقی می نماید. بعلاوه لازم به ذکر است که دارندگان ویزای IEC که جاب آفر دارند به لحاظ قانونی موظف هستند در بدو ورود به کانادا تا 14 روز خود را قرنطینه نمایند و برنامه خود برای قرنطینه را به مقامات کانادایی اعلام نمایند.

در حال حاضر در تنها چهار فرودگاه بین المللی کانادا پروازهای خارجی انجام می گردد: فرودگاه بین المللی ونکوور، فرودگاه بین المللی کلگری، فرودگاه بین المللی مونترال و فرودگاه بین المللی تورنتو.

ویزای IEC جوانان رده سنی 18 تا 35 ساله را قادر می سازد تا ویزای کار یک تا دو ساله خود را برای کار در کانادا دریافت نمایند. این جوانان شهروندان کشورهای همتای کانادا یعنی استرالیا، نیو زیلند، شیلی، کاستا ریکا، بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بریتانیا، سوییس، هنگ کنگ، تایوان، ژاپن و کره جنوبی هستند.

malayro.ir: تور مالزی ارزان، سفر به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی در نوروز و دیگر ایام سال

ayrokh.ir: آیرخ: مجله زیبایی و سلامتی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158113

به "خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای دارندگان ویزای IEC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید