خروجی هیئت رییسه: هر چه فیفا بگوید!

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار گشت و اعضا به این نتیجه رسیدند که برای برگزاری انتخابات منتظر جواب فیفا به درخواست آخر طرف ایرانی باشند.

خروجی هیئت رییسه: هر چه فیفا بگوید!

به گزارش خبرنگاران ، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در دفتر سرپرست فدراسیون فوتبال برپا شد.در این نشست،سرپرست فدراسیون گزارشی پیرامون آخرین شرایط مربوط به برنامه رقابت های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به اعضا ارائه کرد.

وی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم ملی در بلژیک،کرواسی و روسیه و دیدار با برخی لژیونرهای ایرانی اعلام کرد:خوشبختانه برنامه های مرتبط با تیم ملی در مرکز ملی فوتبال و با حضور مستمر اسکوچیچ و هماهنگی تام و تمام وی با فدراسیون فوتبال در حال انجام است.به طور حتم تیم ملی با برنامه ریزی مناسب راهی دور برگشت مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین با تاکید بر ضرروت حفظ سلامتی خانواده فوتبال،ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اجرا شده در همه سطوح رقابت های باشگاهی در موعد مقرر آینده از سر گرفته شود.موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هم از دیگر موارد طرح شده در نشست بود.

بر این اساس،مقرر شد با توجه به ارسال نامه فدراسیون فوتبال به فیفا و درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مورخ 25 اسفند بر اساس اساسنامه موجود پیگیری لازم مجددا از فدراسیون جهانی صورت پذیرد تا در صورت تایید این موضوع فرآیند مربوطه در جهت برگزاری مجمع انتخاباتی انجام شود.

این درحالی است که پیش از این فیفا اصرار زیادی به اصلاح اساسنامه و سپس برگزاری انتخابات با توجه به اساسنامه جدید داشته و به نظر می رسد در نهایت چنین اتفاقی رخ دهد و رییس جدید فدراسیون فوتبال در سال 1399 معرفی شود.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75534

به "خروجی هیئت رییسه: هر چه فیفا بگوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروجی هیئت رییسه: هر چه فیفا بگوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید