دانشگاه بیرجند دانشجوی بین المللی می پذیرد

به گزارش مجله سرگرمی، دانشگاه بیرجند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، داوطلبان اتباع خارجی مقیم ایران یا افرادی که مدرک تحصیلی خارج از کشور دارند، پذیرش می نماید.

دانشگاه بیرجند دانشجوی بین المللی می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه بیرجند در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی بین المللی می پذیرد.

در مقطع کارشناسی، اتباع خارجی مقیم ایران که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را دارند، می توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

همچنین داوطلبانی که مدرک تحصیلی خارج از جمهوری اسلامی ایران دارند، باید مدارک تحصیلی خود را به تأیید سفارت یا یکی از کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در کشور خود برسانند.

مدارک داوطلبان تبعه کشور افغانستان نیز که دیپلم خود را از کشور خود دریافت نموده اند، باید مهر تأیید وزارت معارف افغانستان را داشته باشد و وزارت امور خارجه این کشور سفارت ایران آن را تأیید کند.

براساس اطلاعیه دانشگاه بیرجند، پذیرش متقاضیانی که تابعیت مضاعف دارند یا پدر آنان ایرانی است و گذرنامه و تابعیت کشور دیگری را دارند، امکان پذیر نیست. همچنین متقاضانی که در دانشگاه های دیگر در حال تحصیل هستند، ثبت نام نمی شوند. داوطلبانی که مدرک کاردانی دارند، در مقطع کارشناسی پذیرفته می شوند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52524

به "دانشگاه بیرجند دانشجوی بین المللی می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه بیرجند دانشجوی بین المللی می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید