دعوت لوکاکو از هموطنانش برای تشکیل باند بلژیکی ها در اینتر

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره بلژیکی خط حمله تیم فوتبال اینتر به تعدادی از هم تیمی هایش در تیم ملی بلژیک توصیه نموده که به او ملحق شوند.

دعوت لوکاکو از هموطنانش برای تشکیل باند بلژیکی ها در اینتر

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو به سه تن از هموطنانش که در سرانجام فصل جاری بازیکن آزاد می شوند، توصیه کرد که به او در تیم فوتبال اینتر بپیوندند. این سه بازیکن دریس مرتنس، یان فرتونگن و توماس مونیه هستند.

طبق اعلام چندین منبع خبری، باشگاه ناپولی تمایی به تمدید قرارداد مرتنس ندارد و این مهاجم بلژیکی در آستانه توافق به اینتر واقع شده است. ظاهراً لوکاکو هم هموطنش را برای پیوستن به نراتزوری تشویق نموده و این در حالیست که او از چلسی هم پیشنهاد دارد. حضور لوکاکو در اینتر اما ممکن است برای اینتر جهت جذب مرتنس حکم یک برگ برنده را داشته باشد.

طبق گزارش روزنامه گاتزتادلواسپورت، لوکاکو دارد از تمام توان خود برای متقاعد کردن هم تیمی هایش در تیم ملی بلژیک استفاده می نماید تا آنها را متقاعد کند که به نراتزوری ملحق شوند.

دیگر بازیکنی که لوکاکو امیدوار است به او ملحق گردد فرتونگن مدافع میانی تاتنهام است که قراردادش با این تیم روبه سرانجام است. توماس مونیه دفاع راست پاری سن ژرمن هم آخرین ماه های حضورش در این تیم فرانسوی را می گذارند و او نیز قراردادش تمدید نخواهد شد.

در همین حال اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر میخواهد در صورت عدم جذب آرتورو ویدال به هافبک بلژیکی خود راجا ناینگولان هم فرصتی دوباره بدهد تا توانایی های خود را ثابت کند. او در سرانجام فصل گذشته به کالیاری قرض داده شد و تا این مقطع از فصل عملکرد خوبی هم داشته است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91495

به "دعوت لوکاکو از هموطنانش برای تشکیل باند بلژیکی ها در اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت لوکاکو از هموطنانش برای تشکیل باند بلژیکی ها در اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید