سام و مکس جدید پس از سال ها رونمایی شد، ولی برای واقعیت مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، مجموعه بازی های ماجراجویی سام و مکس پس از سال ها غیبت، قرار است دوباره زنده شوند. شرکت بازی سازی Happy Giant خبر از ساخت بازی جدیدی در این مجموعه به نام Sam & Max: This Time Its Virtual داده است. این بازی مشخصا برای هدست های واقعیت مجازی ساخته می گردد و عرضه آن برای نیمه نخست سال 2021 در نظر گرفته شده است.

سام و مکس جدید پس از سال ها رونمایی شد، ولی برای واقعیت مجازی

ریشه بازی های سام و مکس به ساخته های کلاسیک استودیوی لوکاس آرتز بازمی گردند. در سال 1992 شاهد عرضه اولین بازی سام و مکس در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک بودیم و این بازی ها تا دهه گذشته هم به لطف استودیوی بازی سازی تل تیل گیمز در قالبی چند قسمتی، ادامه پیدا نموده بودند. بازی های سام و مکس که با اقتباس از کمیک های آن ساخته شده بودند، از بهترین و در عین حال از بامزه ترین تجربه های ماجراجویی ویدیوگیم به شمار می فرایند.

بازگشت سام و مکس پس از وقفه ای طولانی، هم قرار است پایبند به ریشه های این مجموعه باشد؛ یعنی باز هم با یک بازی ماجراجویی و معمایی طرف هستیم.

شرکت بازی سازی Happy Giant برای ساخت بازی Sam & Max: This Time Its Virtual سراغ تعدادی از سازندگان اصلی این مجموعه بازی ها را گرفته است. اعضای تیم بازی سازی، پیش از این هم روی بازی های اصلی لوکاس آرتز و هم روی بازی های سام و مکس تل تیل گیمز کار نموده اند.

قرار است خالق اصلی مجموعه سام و مکس یعنی استیو پرسل هم روی این بازی جدید کار کند. استیو پرسل روی طراحی بازی، داستان و دیدگاه هنری آن نظارت نموده است. صداگذاران همیشگی دو شخصیت سام و مکس هم برای این بازی جدید بازگشته اند.

بازی نماینده ها در Sam & Max: This Time its Virtual نه در نقش سام و مکس بلکه در نقش خود قصه را دنبال می نمایند. سام و مکس بازی نماینده را به عنوان یکی از کارآموزان دفتر کارآگاهی خود تمرین می دهند و در کنار او به حل معماهای مختلف بازی مشغول می شوند.

می توانید در ادامه تریلر بازی را ببینید. زمان عرضه و پلتفرم های Sam & Max: This Time Its Virtual معین نیست و تنها می دانیم که باید در نیمه نخست سال 2021 منتظر عرضه آن باشیم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110890

به "سام و مکس جدید پس از سال ها رونمایی شد، ولی برای واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام و مکس جدید پس از سال ها رونمایی شد، ولی برای واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید