سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می خواهیم، اختلافمان در چمن زیاداست

به گزارش مجله سرگرمی، نیلوفر عبدی می گوید هدف تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران کسب مقام در آسیا است و در این راستا اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته اند.

سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می خواهیم، اختلافمان در چمن زیاداست

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می نماید و تا به امروز چند مرحله اردو را پشت سر گذاشته است. اردوی بعدی این تیم از دهم آبان در یزد شروع می شود.

نیلوفر عبدی در خصوص فرایند پیگیری اردوهای تیم ملی و شرایط بازیکنان به خبرنگاران گفت: سه مرحله اردو برگزار نموده ایم. مهر ماه به خاطر برگزاری مسابقات چمنی زیر 23 سال اردویی نداشتیم، اما در دل آن مسابقات برای تیم ملی چمنی گزینش داشتیم و نفراتی را هم دیدیم که می شود در بخش سالنی از آنها استفاده کرد. این بازیکنان برای اردوی بعدی آنالیز و در صورت احتیاج دعوت می شوند. حدود 8 اردو را تا فروردین که زمان مسابقات است، پیش بینی نموده ایم. امیدوارم با قدرت شرکت کنیم و روی سکو برویم.

او در ادامه اضافه کرد: اگر می خواهیم روی سکو برویم باید حتما در شرایط مسابقه قرار بگیریم. بازی های محبت آمیز داخلی و خارجی را پیش بینی نموده ایم که باید ببینیم با توجه به شرایط کدام محقق می شود.

عبدی به اختلاف تیم ملی هاکی سالنی ایران با رقبای خود در آسیا اشاره و بیان نمود: تیم ملی در سال های گذشته دیر به دیر به مسابقات اعزام می شد و هیچ وقت نتوانستیم روی سکو برویم اما دست و پا بسته هم نبودیم. اختلاف ما به تجربه تیم های مقابل و اردوها و تورنمنت های زیادی که شرکت می نمایند، برمی شود. با این حال این اختلاف غیرقابل جبران نیست و با همت و کوشش نتیجه می گیریم.

او در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی چمنی زنان گفت: انتخابی این تیم هم برگزار گردید و قرار است اردوهای تیم ملی برگزار شود. سال 84 آخرین باری بود که اردوی چمنی در بخش زنان برگزار گردید که من آن زمان بازیکن بودم. از آن به بعد تیم چمنی نداشتیم و سال جاری قرار است برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

عبدی در ادامه بیان نمود: اختلاف ما در هاکی چمنی با رقبایمان بسیار زیاد است که باید در این زمینه کار شود. استان ها باید فعال شوند، زیرساخت داشته باشیم تا تیم های استانی تمرین نمایند، مسابقه برگزار کنیم و از مربیان بین المللی بهره ببریم تا اختلاف به حداقل برسد. البته همین که کار شروع شده خیلی خوب است و بالاخره به نتیجه می رسد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163421

به "سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می خواهیم، اختلافمان در چمن زیاداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هاکی زنان: سکوی آسیا را می خواهیم، اختلافمان در چمن زیاداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید