مقاله سفر به کانادا با ویزای توریستی

به گزارش مجله سرگرمی، اگر تا به حال به سفر به کانادا فکر نکرده اید، توصیه می کنیم این سرزمین شگفت انگیز را به عنوان مقصد بعدی سفرهای تفریحی تان انتخاب کنید. چرا؟ پاسخ به این سوال آسان است. تفاوتی نمی کند چه سلیقه ای داشته باشید یا برنامه تان از یک سفر تفریحی چیست؛ تور کانادا می تواند شما را به تمام خواسته هایتان برساند.

مقاله سفر به کانادا با ویزای توریستی

دوست دارید در طبیعت ماجراجویی کنید؟ به غذا، هنر و فرهنگ علاقه مند هستید؟ در تور کانادا شما می توانید یکی از فراموش نشدنی ترین سفرهای زندگی تان را داشته باشید. طبیعت تماشایی، شهرهای پر جنب و جوش و سرزنده و مردمانی خونگرم و مهمان نواز، همگی نوید می دهند دریافت ویزای توریستی کانادا یکی از بهترین کارهایتان در زندگی تان خواهد بود.

ویزای توریستی کانادا چیست؟

بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف برای سفر به کانادا احتیاج به ویزا دارند. هدف سفرشان نوع ویزایی که باید دریافت نمایند را معین می نماید. برای انجام یک سفر تفریحی، دیدن شهرهای مختلف این کشور و بازدید از مکان های دیدنی بی شمارش، شما باید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید. ویژگی های خاص این ویزا، آن را از ویزاهای توریستی و گردشگری بسیاری از کشورهای دیگر متمایز نموده است. همین خصوصیات است که باعث شده اخذ ویزای توریستی کانادا این چنین در میان علاقه مندان به سیاحت و گردشگری محبوب گردد.

یکی از مهم ترین ویژگی های ویزای توریستی کانادا اعتبار طولانی آن است. این ویزا بسته به مدت اعتبار پاسپورت متقاضی صادر می گردد، در نتیجه برای ایرانی ها اعتبار این ویزا می تواند حداکثر تا 5 سال هم باشد. ویژگی دیگر آن مولتی یا چند بار ورود بودن آن است؛ یعنی شما در مدت این 5 سال می توانید به تعداد دفعات نامحدود به این کشور سفر کنید و در هر بار سفرتان حداکثر به مدت 6 ماه در آنجا اقامت داشته باشید. همین ویژگی ها است که باعث شده این ویزا با عنوان ویزای مولتی 5 ساله کانادا هم مشهور گردد.

کاناد کشور بسیار عظیم و پهناوری است. شاید گفتن این که سفر از شهر تورنتو به ونکوور با هواپیما حدود 7 ساعت و به وسیله عظیمراه و با اتومبیل شخصی حدود 40 ساعت زمان می برد، بتواند ایده ای عالی از وسعت این کشور به شما بدهد. به همین خاطر است که با یک سفر به کانادا نمی توان تمام بخش ها و جاذبه های آن را دید. با دریافت ویزای توریستی کانادا شما می توانید در زمان های مختلف سال، سفرهای خود را به نقاط گوناگون این کشور برنامه ریزی کنید و از جذابیت های فصلی هر کدام از این مناطق لذت ببرید.

در خیلی از موارد ریجکتی یا عدم موفقیت در دریافت ویزای کانادا به عدم آشنایی با نحوه تنظیم و ارایه مدارک مورد احتیاج ویزای کانادا مربوط بوده لذا اگر قصد بالا بردن شانس قبولی ویزای کانادا خود را دنبال می کنید با پرکردن فرم های ارزشیابی شرکت BEST CANADA TOURS در وبسایت از خدمات بهترین مشاوره ویزای کانادا بهرمند شوید.

چرا تور کانادا؟

همان طور که اشاره کردیم، مقدمه اصلی سفر به کانادا، دریافت ویزای توریستی این کشور است. وقتی ویزای خود را دریافت کردید، می توانید اسباب سفر را آماده نموده، بلیت هواپیما کانادا خود را بگیرید و به این کشور سفر کنید. شاید بهترین روش برای گشت و گذار در این سرزمین و دیدن جاذبه های بی نظیرش، شرکت در تورهای گروهی است، به خصوص اگر برای اولین بار باشد که به این کشور سفر می کنید. در تور کانادا شما همراه با دیگر همسفران خود می توانید در یک سفر برنامه ریزی شده و بدون دغدغه از چند شهر و جاذبه های آن شهرها دیدن کنید.

از فضای چند فرهنگی شهر تورنتو تا مونترال و شهر کبک با ریشه های فرانسوی شان و بهشتی دوست داشتنی با نام ونکوور، کانادا مجموعه ای از شهرهای اعجاب انگیز را در خود جای داده است. کانادایی ها خوب بلدند شادی نمایند؛ این کشور آن قدر جشنواره و فستیوال های مختلف دارد که شمردن تمام شان کاری بسیار سخت خواهد بود. فستیوال موسیقی جاز در مونترال، فستیوال موسیقی لومیناتو در تورنتو، فستیوال گل لاله و فستیوال کلگری استمپید با شهرت جهانیش، تنها تعداد کمی از این فستیوال های پر نشاط و خاطره انگیز هستند.

تور کانادا یک انتخاب بسیار محبوب در بین علاقه مندان به طبیعت است. تعداد زیادی پارک ملی تاسیس شدند تا از این گنجینه جهانی محافظت گردد و به تمامی افراد از جمله مسافران تور کانادا این فرصت داده گردد تا بعضی از زیباترین مناظر طبیعی زندگی شان را ببینند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ilna.news
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115400

به "مقاله سفر به کانادا با ویزای توریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله سفر به کانادا با ویزای توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید