سناتورهای آمریکایی از طرحی جامع برای تحریم ترکیه رونمایی کردند

به گزارش مجله سرگرمی، نمایندگان مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه از طرحی جامع که خواهان تحریم ترکیه به بهانه های مختلف از جمله عملیات در شمال سوریه است رونمایی کردند.

سناتورهای آمریکایی از طرحی جامع برای تحریم ترکیه رونمایی کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نمایندگان آمریکایی در مجلس سنای آمریکا امروز پنجشنبه از طرح جامع خود برای تحریم ترکیه به بهانه عملیات این کشور در شمال سوریه رونمایی کردند.

به نوشته رویترز، طرح نمایندگان مجلس سنا خواهان اعمال تحریم های جدید علیه مقام های ترکیه ای است. سناتورهای آمریکایی امیدوارند این طرح با اکثریت قاطع و با حمایت اعضای هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در سنا به تصویب برسد.

لیندسی گراهام، نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا پنجشنبه جزئیاتی جدید از این طرح ارائه کرد.

توضیحات این سناتور آمریکایی حاکی است طرح جدید سناتورها، علاوه بر اعمال اقدامات تنبیهی علیه ترکیه به دلیل شروع عملیات در شمال سوریه مفادی برای هدف قرار دادن بانک خلق ترکیه را نیز شامل می گردد. وزارت دادگستری آمریکا اخیراً به صورت رسمی این بانک را به پولشویی و نقض تحریم ها علیه ایران متهم نموده است.

این طرح، در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون، دولت آمریکا را به ارائه گزارش هایی درباره ثروت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و خانواده او ملزم می نماید.

طرح مذکور علاوه بر این، خواهان تحریم تمامی طرف های خارجی است که اقدام به فراوری نفت در سوریه برای روسیه، ایران و ترکیه نمایند.

در حال تکمیل...

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53272

به "سناتورهای آمریکایی از طرحی جامع برای تحریم ترکیه رونمایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتورهای آمریکایی از طرحی جامع برای تحریم ترکیه رونمایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید