سونی: سرویس های ابری خطری برای کنسول ها نیستند

به گزارش مجله سرگرمی، رییس امور اقتصادی سونی هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki) در کنفرانس اخیر ارایه آمار و ارقام اقتصادی، از وضعیت اقتصادی شرکت برای سرمایه گذاران و تحلیل گران سخنرانی کرد. طبق گفته توتوکی، با عرضه نسل بعدی کنسول های بازی، آن ها شاهد فروش کنسول فعلی خود خواهند بود، ولی فروش 91 میلیون دستگاهی پلی استیشن 4 فرصت درآمدزایی مناسب و جلوگیری از ضرر احتاقتصادی را برای آن ها به وجود خواهد آورد.

سونی: سرویس های ابری خطری برای کنسول ها نیستند

با آمدن سرویس ابری بازی های احتیاج به استفاده از سخت افزارها و کنسول ها روز به روز کمتر می گردد. در این سرویس، بازی به جای این که روی پلتفرم شخصی کاربر اجرا گردد، در سرورهای شرکت ارائه دهنده آن اجرا می گردد. در این حالت کاربر بازی را با صفحه کلید یا گیم پد بازی می نماید و اطلاعات بازی به سرور فرستاده شده و سرور تصویر بازی برای کاربر پخش می نماید. قاعدتا برای استفاده از این نوع سرویس باید اینترنت قوی داشت ولی با استفاده از آن می توان هر بازی را بدون توجه به پیش زمینه های سخت افزاری بازی اجرا کرد. البته رییس امور اقتصادی سونی باور دارد که این مسئله در آینده نزدیک برای کنسول ها خطری نیست و احتمالا بیشتر از پنج سال طول می کشد تا به مسئله ای جدی تبدیل گردد.

افزایش خدمات سرویس های آنلاین و تجارت های حاصل از آن یکی از فرصت ها برای جلوگیری از ضررهای احتاقتصادی است. تعداد دستگاه های فروخته شده پلی استیشن 4 که به بیش از 90 میلیون می رسند و تعداد بالای کاربران آنها، نقطه قوتی برای پلی استیشن است و استفاده از این قدرت به توسعه پلی استیشن 4 و به دست آوردن سود تجاری بیشتر یاری می نماید.

سونی به تازگی بیان کرد که بیش از 94.2 دستگاه از کنسول پلی استیشن 4 را فروخته است. طوری که در واقع پلی استیشن 4 پرفروش ترین کنسول سال 2018 است.

منبع: Twinfinite

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12013

به "سونی: سرویس های ابری خطری برای کنسول ها نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: سرویس های ابری خطری برای کنسول ها نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید