شرایط عجیبی است و هیچ تصمیمی در باره فوتبال نمی توان گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، علی شوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرایط عجیب و بی سابقه ای در جهان تجربه می شود و این اتفاقات تاثیر خود را بر فوتبال جهان هم گذاشته است. متاسفانه تا به امروز هیچ تجربه مشابهی در جهان نبوده و برای همین است که فوتبال جهان در حالت بلاتکلیف به سر می برد.

شرایط عجیبی است و هیچ تصمیمی در باره فوتبال نمی توان گرفت

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران هم مثل همه دنیا نمی تواند در این شرایط تصمیم بگیرید چون ماه های آینده قابل پیش بینی نیست. باید دید شرایط بهداشت و سلامت جامعه به چه سو می رود و در آینده در این خصوص تصمیم گیری کرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: هرگونه حدس و گمان نیز در این زمینه بدون پایه و اساس است و تنها بر اساس برداشت های شخصی برخی نظرات بیان می شود.

شوری شرح داد: فدراسیون ما نباید عجولانه در این خصوص وارد تصمیم گیری شود و بهتر است صبر کنیم و ببینیم اولاً در هفته های پیش رو شرایط ویروس کرونا چه می شود و در ثانی ببینیم سایر کشورهای دنیا در این خصوص چه برنامه ریزی می کنند. شاید بشود با الگو برداری های مناسب تصمیمات اساسی گرفت که کمترین معترض را داشته باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: شاید هم فیفا دست به کار شد و یک دستور العمل جامع برای این فصل صادر کند تا تصمیمی یک پارچه در دنیا گرفته شده و کار فدراسیون ها هم ساده تر شود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85957

به "شرایط عجیبی است و هیچ تصمیمی در باره فوتبال نمی توان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط عجیبی است و هیچ تصمیمی در باره فوتبال نمی توان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید