صادقی: از سپاهان و استقلال پیشنهاد داشتم، امیدوارم گل محمدی به پرسپولیس نرود

به گزارش مجله سرگرمی، سعید صادقی، هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو که قراردادش را با این باشگاه تمدید نموده است، گفت: چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی در پدیده ماندم، چون در این تیم آرامش دارم.

صادقی: از سپاهان و استقلال پیشنهاد داشتم، امیدوارم گل محمدی به پرسپولیس نرود

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص ادامه حضورش در تیم پدیده شهر خودرو گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد خوب داشتم و می توانستم به سپاهان یا استقلال بروم، ولی اولویتم ماندن در تیم پدیده بود. من قراردادم را تمدید کردم، چون در تیم پدیده آرامش دارم، در فصل گذشته هم شرایط خوبی داشتم و یکی از دلایل ماندنم هم حضور یحیی گل محمدی در تیم پدیده است، چون با این مربی روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم.

هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در واکنش به شایعات چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس مطرح نمود: من هم چنین خبرهایی را شنیده ام، ولی امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. اگر گل محمدی از تیم پدیده جدا گردد، ناراحت می شوم و دعا می کنم که این مربی به پرسپولیس نرود و خبرهای چند روز اخیر هم فقط در حد شایعه باشد.

وی راجع به اینکه آیا تیم پدیده شهر خودرو می تواند فصل آینده مدعی قهرمانی باشد، توضیح داد: در فصل جدید توقعات از پدیده بیشتر می گردد و کارمان هم سخت تر خواهد شد، ولی با بودن گل محمدی و کوشش باشگاه، قطعاً با تیم پرقدرتی وارد مسابقات خواهیم شد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28614

به "صادقی: از سپاهان و استقلال پیشنهاد داشتم، امیدوارم گل محمدی به پرسپولیس نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: از سپاهان و استقلال پیشنهاد داشتم، امیدوارم گل محمدی به پرسپولیس نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید