طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه مردم استان در امر مدرسه سازی را مهیا می نماید.

طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می نماید

حسین کلانتری در نشست آنالیز بسته تحولی توسعه مشارکت های مردمی (طرح آجر به آجر) استان، اضافه کرد: برای اجرایی شدن این اقدام ارزشمند ابتدا مصوباتی تعریف کنید.

وی با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه مسائل از جمله فضای فیزیکی، امکانات جانبی، نمازخانه پیش بینی شده است، توضیح داد: وزیر آموزش و پرورش مثل روزهای ابتدایی شروع به کار خود همچنان با انگیزه و خلاقیت کار می نماید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی موارد لازم در سامانه شاد پیش بینی شده است، اظهار کرد: این وزارت خانه به صورت مستمر در حال تکمیل و کیفیت بخشی به برنامه شاد است.

کلانتری با بیان اینکه آینده بیماری کرونا نامشخص است، تاکید نمود: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سناریو تعریف نموده است و از دیگر اقدامات خلاقانه وزیر همین طرح آجر به آجر است.

وی اعلام کرد: در ملاقات با وزیر آموزش و پرورش بر روی چند موضوع از جمله تجهیزات آموزش و پرورش، استاندارد سازی وسایل گرمایشی به تفاهم رسیدیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: باتوجه به شرایط بیماری کرونا، اگر مانع شروع به کار سال جدید تحصیلی شد آموزش ها به وسیله شبکه شاد ادامه خواهد داشت یا کلاس ها به صورت شیفت بندی برگزار می گردد.

کلانتری ادامه داد: در صورتی که شیوع کرونا به همین شدت باقی باشد برای دانش آموزان در مناطق روستایی زیرساخت هایی فراهم می گردد.

وی توضیح داد: در نشست با وزیر این موضوع هم آنالیز شد که در مناطق روستایی بعضی خانواده ها توان خرید تبلت برای فرزندان خود را ندارند که قرار شد با کارخانه داخلی فراوری تبلت برای برطرف این مشکل رایزنی گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان برگزاری نشست های مستمر برای ساماندهی بهتر این طرح شد و اعلام کرد: از بعضی از خیران به نمایندگی تجلیل گردد تا با این تبلیغات زمینه مشارکت بیشتر مردم نوعدوست استان مهیا گردد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98570

به "طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید