علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با انتشار پیامی خطاب به وزیر وزرش و جوانان از مسئولیت خود استعفا کرد.

علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتح الله زاده ظهر امروز با انتشار پیغامی خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

متن پیغام فتح الله زاده به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

احتراماً، بعد از نظر لطف جنابعالی و مجمع محترم در انتصاب اینجانب به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پیرو مذاکرات و توافقات صورت گرفته، حال که شرایط تیم به شرایط بهتری رسیده و مسائل ناشی از جدایی مربی سابق و استعفای مدیرعامل محترم با انتصاب سرپرست مدیریت و سرمربی تیم در حال حل شدن بوده، از آن مقام محترم خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.

بدیهی است خدمت به طرفداران عزیز استقلال آرزوی من و همه خدمتگزاران استقلالی است، اما همان طوری که یک روز با حضورم در صحنه و سمت اجرایی به تیم محبوبم یاری رسان بودم، امروز بر این نظرم که برخلاف میل باطنی با استعفا و عدم حضور خود می توانم به باشگاه یاری کنم و فضای خدمت را برای دیگر عزیزان فراهم نمایم تا از توان آن ها در امر سیاستگذاری و نظارت بر امور باشگاه استفاده گردد.

امیدوارم همکاری اینجانب در دوران کوتاه اخیر برای این باشگاه مثمرثمر بوده باشد.

قبلاً از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68228

به "علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی فتح الله زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید