فدراسیون بلاتکلیف و لیگِ کشتی بدون رئیس، احتمال عدم حضور صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، در پی استعفای رئیس و جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی، حالا در آستانه برگزاری مرحله پایانی لیگ فرنگی، سرمربی تیم سیناصنعت ایذه از احتمال عدم شرکت تیمش در رقابت های روز سه شنبه اطلاع داد.

فدراسیون بلاتکلیف و لیگِ کشتی بدون رئیس، احتمال عدم حضور صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ

به گزارش خبرنگاران، روز چهارشنبه گذشته رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا کرد، پس از او تعدادی از مسئولان این فدراسیون از کشتی اعلام کناره گیری کردند و روز پنجشنبه بلافاصله بعد از اتمام فینال لیگ آزاد، مهدی توکلی رئیس کمیته لیگ نیز استعفایش را خاطرنشان کرد.

در این شرایط که فدراسیون در وضعیت بلاتکلیف به سر می برد و هنوز سرپرست تعیین نشده، کشتی روز سه شنبه هفته جاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را در ایذه پیش رو داشت که مهدی توکلی پیش از این به خبرنگاران خبر داده بود که ایذه اعلام نموده نمی تواند از مسابقات میزبانی کند و به همین دلیل رقابت ها در سالن هفت تیر تهران برگزار خواهد شد.

در همین راستا از ایذه خبر می رسد که تمرینات تیم سیناصنعت تعطیل شده و این تیم قصد حضور در مرحله سرانجامی لیگ را ندارد.

ملک بویری، سرمربی سیناصنعت در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: هنوز تعیین نیست بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم یا نه. دو کشتی گیر اصلی مان در تیم امید هستند و اجازه همراهی ما را ندارند. البته تیم امید حق دارد آنها تا چندی دیگر مسابقات جهانی را در پیش دارند اما غیر از این، دو کشتی گیر ما به دلایل نامعلوم گفته اند برای مان کشتی نمی گیرند. ما سال گذشته هم شاهد چنین اتفاقی بودیم، این کار نامردی است.

البته با این وجود بویری تاکید می نماید که آنها از میزبانی مسابقات انصراف نداده اند: ما چیزی کتبا به فدراسیون ندادیم که نمی توانیم مسابقه را برگزار کنیم، این حدس و گمان خودشان هست. سه، چهار ماه دنبال این میزبانی بودیم و 300-400 میلیون هم برای این کار هزینه کردیم.

حال باید دید در این شرایط چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد و آیا لیگ کشتی فرنگی با حضور 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، قهرمانش را خواهد شناخت یا اینکه مسابقات با بی نظمی و با شکلی بد به سرانجام خواهد رسید.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5740

به "فدراسیون بلاتکلیف و لیگِ کشتی بدون رئیس، احتمال عدم حضور صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون بلاتکلیف و لیگِ کشتی بدون رئیس، احتمال عدم حضور صنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید