قیمت مصوب شیرینی نوروز اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، افزایش قیمتی در بازار نداریم.

قیمت مصوب شیرینی نوروز اعلام شد

علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در گفت وگو با خبرنگار ، درباره تغییر قیمت شیرینی در بازار در آستانه فرارسیدن نوروز گفت: افزایش قیمتی در بازار شیرینی در آستانه سال نو نداریم.

تلاش شیرینی فروشی ها برای مقابله با کرونا

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در ادامه از قیمت شیرینی های پرمصرف در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو شیرینی دانمارکی 28 هزار تومان، شیرینی زبان 28 هزار تومان، شیرینی پاپیون 28 هزار تومان، شیرینی یزدی 21 هزار تومان و شیرینی تر 35 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

بهره مند ابراز امیدواری کرد که بازار شیرینی همانند سابق بتواند به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ایام نوروز در این صنف موضوع را به اتحادیه گزارش دهند.

بازار خشکبار و شکلات شب عید متاثر از ویروس کرونا / نرخ شکلات و آجیل تعیین شد

بهره مند در خاتمه در توصیه ای به خانوار گفت: با توجه به آنکه بسیاری از افراد سودجو در ایام خاتمهی سال با اجاره کردن واحد های صنفی اقدام به توزیع شیرینی و آجیل نامرغوب می کنند که امکان رسیدگی به شکایات از این افراد وجود ندارد، از این رو به خانوار توصیه می شود که از واحد های صنفی مجاز و دارای پروانه کسب، شیرینی و آجیل مورد نیاز خود را خریداری کنند و فریب قیمت های پایین این واحدها را نخورند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77456

به "قیمت مصوب شیرینی نوروز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب شیرینی نوروز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید