لزوم اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر اطلاع داد.

لزوم اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست کمیسیون تخصصی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر با هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و با حضور مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد برگزار گردید.

سید فردین تقی زاد، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در این نشست رویکرد حمایت هدفمند، شفاف نمودن مواد آیین نامه به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای آیین نامه را هدف اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و گفت: چارچوب ها و استاندارد های آموزشی در آنالیز مجدد این آیین نامه حفظ خواهند شد.

وی تطابق این آیین نامه با مقررات آموزشی جدید وزارت علوم و همچنین قانون جامع ایثارگران را از ضرورت هایی دانست که در تدوین و اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر باید منظور شوند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرای طرح راهنمایی تحصیلی، برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی و همچنین انتخاب استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر را کما فی السابق در دانشگاه ها ضروری دانستند.

تقی زاده تاکید نمود: باید تسهیلات آموزشی به گونه ای به دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه گردد که تقویت بنیه علمی بیشتر این دانشجویان و همچنین افزایش تعداد دانشجویان ممتاز را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای دانشجویان دوره های روزانه نیز مشوق هایی در قالب گرنت پژوهشی، یاری هزینه تحصیلی، اعزام به فرصت های مطالعاتی و... لحاظ کند تا دانشجویان به سمت دانشگا های سطح اول کشور جهت دهی شوند.

در ادامه این نشست، نمایندگان حاضر در نشست دیدگاه های خودرا ارائه کردند و مقرر شد با ارسال مکتوب پیشنهادات، موضوع در جلسه آینده ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر آنالیز و جمع بندی گردد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112374

به "لزوم اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اصلاح آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید