مدیرعامل بانک مهرایران جوابگوی مشتریان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک جوابگوی تماس های تلفنی و مسائل مشتریان این بانک شد.

مدیرعامل بانک مهرایران جوابگوی مشتریان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان در خصوص نحوه دریافت وام، دیرکرد در پرداخت اقساط و یا مشکلاتی از این قبیل بود پاسخ داده و ازنزدیک با درخواست های مشتریان این بانک که به وسیله مرکز ارتباط با مشتری شرکت سفیرآبی آرام پشتیبانی می شوند، پاسخ داد.

اکبری در این باره گفت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزواصول بنیادین بانک مهر ایران است و همیشه کوشش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرایسیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.

وی در ادامه گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است،اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، اضافه کرد: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای برطرف مشکل و انجامکار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می گردد، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک،در سریعترین زمان ممکن، نسبت به برطرف مشکل آنان اقدام گردد.

شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز پاسخگویی مشاع در ایران در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk فعالیت می نماید.

->

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115115

به "مدیرعامل بانک مهرایران جوابگوی مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل بانک مهرایران جوابگوی مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید