مشارکت پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت می شود

به گزارش مجله سرگرمی، مرتضی بختیاری گفت: مشارکت اجتماعی پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

مشارکت پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، سید مرتضی بختکمک رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از پروژه های جهادی یگان ویژه ناجا در استان چهارمحال و بختکمک، امنیت امروز کشور را برآیند تعامل و مشارکت همگانی همه اقشار جامعه دانست و گفت: تولید امنیت با میزان احساس مسئولیت و مشارکت اجتماعی سایر دستگاه ها ارتباط نزدیکی دارد

وی ادامه داد: با افزایش تعاملات بین پلیس، مردم و دیگر دستگاه ها، ساز و کار های بنیادی ایجاد امنیت اجتماعی شکل خواهد گرفت و شاهد امنیتی پایدار خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد اجتماعی را در نیروی عظیم انتظامی حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت اجتماعی پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد، سایر دستگاه ها نیز باید در کنار پلیس برای ثبات امنیت موجود از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بختکمک در بخش دیگری از سخنان خود اردو های جهادی را که چند سالی است در نیروی انتظامی به خصوص در یگان های ویژه راه اندازی شده است، مقدس ترین راه در جهت کمک به محرومیت زدایی دانست و افزود: همکمک و کمک به محرومان برای فراهم کردن ابتدایی ترین زیرساخت های زندگی و ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی در محیط دورافتاده شهری، نمادی از خودسازی فردی است و یگان های ویژه به عنوان نماد پلیس در تراز انقلاب اسلامی در این جهت گام های مطلوبی را برداشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: توجه به روستا ها و مناطق محروم در ابعاد مختلف و ایجاد امکانات گوناگون رفاهی و مهم مانند آب آشامیدنی سالم، برق، راه و خدمات بهداشتی می تواند تأثیر بسزایی در کاهش فقر اجتماعی و اقتصادی داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با فراهم کردن ابتدایی ترین امکانات مورد نیاز می توان به محرومان کشور کمک شایانی کرد و محرومیت زدایی که با مشارکت پلیس انجام می شود در ایجاد امنیت تأثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: یگان ویژه استان چهارمحال و بختکمک یکی از یگان های پیروز در ارائه خدمات در قالب اردو های جهادی به همنوعان خود در مناطق کم برخوردار منطقه است، که با ساخت منازل مسکونی و ارائه کمک های مومنانه با داشتن رویکرد جامعه محوری خود توانسته است خدماتی مطلوب را در این راه مقدس به مردم مستضعف ارائه دهد.

بختکمک گفت: رویکرد نرم نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه در کنار اقتدار همیشگی توانسته جلوه ای ویژه از خدمات رسانی پلیس را در جامعه به معرض نمایش بگذارد، در چند سال اخیر همه شاهد بوده ایم که پلیس ویژه ایران در همه صحنه ها مانند سیل، زلزله، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین کمک به محرومان در قالب طرح نسیم همدلی در ماه مبارک رمضان و همچنین طرح نسیم محرم در این ماه عزیز حضوری همیشگی و فعال داشته و دارد که این مهم برگفته از انقلابی بودن این نیروی عظیم مردمی است.

رئیس کمیته امداد در انتها ضمن تقدیر از همه فرماندهان و کارکنان یگان های ویژه در خصوص ایجاد نظم و امنیت و همچنین کمک به محرومیت زدایی در سراسر کشور گفت: امیدواریم این جهت مقدس که در نیروی انتظامی شکل گرفته است، زمینه ساز ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی و خودسازی فردی در بین همه مردم و دیگر دستگاه ها شود، تا شاهد از بین رفتن همه مسائل اقشار محروم جامعه باشیم.

4148/

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108644

به "مشارکت پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت پلیس در عرصه محرومیت زدایی موجب گسترش امنیت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید