مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، با حکمی از سوی دکتر مونسان، سیدمحسن امامی به عنوان مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، در متن حکم صادره از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سیدمحسن امامی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب می شوید.

فراهم آوردن زمینه لازم برای ایجاد ارتباط و تفاهم بین کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آنالیز و ارائه راهکارهای مناسب به منظور هماهنگ نمودن خدمات مورد احتیاج گردشگران داخلی و خارجی، مطالعه و آنالیز به منظور ارائه پیشنهادهای اجرایی مورد احتیاج جهت طرح و اتخاذ تصمیم در کانون ملی هماهنگی با همکاری واحدهای ذیربط، از مهم ترین شاخصه هایی است که انتطار می رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روزافزانتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19685

به "مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید