مورینیو پیشنهاد فدراسیون فوتبال مراکش را رد کرد، حلیلهودزیچ و دالیچ گزینه های جانشینی رنار

به گزارش مجله سرگرمی، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال مراکش را رد نموده است.

مورینیو پیشنهاد فدراسیون فوتبال مراکش را رد کرد، حلیلهودزیچ و دالیچ گزینه های جانشینی رنار

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال مراکش در حالی خود را آماده حضور در مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 می نماید که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در فکر یافتن جانشینی برای اِروی رنار هستند. روزنامه الصباح مراکش مدعی شد جانشین این سرمربی فرانسوی ممکن است تا چند ماه آینده معین گردد. بر اساس این گزارش مدیران فدراسیون فوتبال مراکش به ژوزه مورینیو پیشنهاد سرمربیگری شیرهای اطلس را داده اند، هرچند این سرمربی پرتغالی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

الصباح اطلاع داد، سران فدراسیون فوتبال مراکش اکنون وضعیت وحید حلیلهودزیچ، سرمربی کنونی نانت فرانسه را زیرنظر دارند، کسی که سابقه راهنمایی راجا کازابلانکا مراکش را در کارنامه اش دارد. حلیلهودزیچ بوسنیایی که سابقه راهنمایی تیم ملی فوتبال الجزایر در جام جهانی 2014 برزیل را دارد، اکنون در صدر لیست کاندیداهای موردنظر سران فدراسیون فوتبال مراکش واقع شده است. زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هم نامش در این لیست دیده می گردد.

چند روز پیش یکی از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش در واکنش به شایعه مذاکره با لوران بلان، سرمربی فرانسوی پیشین پاری سن ژرمن و تیم ملی کشورش گفته بود: اروی رنار تا سال 2020 با این فدراسیون قرارداد دارد و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مراکش به جایگزین او فکر نمی نماید.

رنار 50 ساله که شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح است و حتی گفته می گردد فدراسیون فوتبال ایران با رنار به توافق رسیده، تا کنون نسبت به شایعات مطرح شده سکوت نموده و گفته که تمرکزش روی مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18431

به "مورینیو پیشنهاد فدراسیون فوتبال مراکش را رد کرد، حلیلهودزیچ و دالیچ گزینه های جانشینی رنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو پیشنهاد فدراسیون فوتبال مراکش را رد کرد، حلیلهودزیچ و دالیچ گزینه های جانشینی رنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید