نامجومطلق: فریب صندلی پیکان را نمی خوریم، کسی حق ندارد به داربی فکر کند

به گزارش مجله سرگرمی، با کوشش کادر پزشکی، شرایط مصدومان تیم بهتر می گردد. ما سه بازیکن مصدوم خود را در تمرین روز گذشته داشتیم و نرم دوی کردند. ما دو بازیکن خود را یعنی مطهری و اسماعیلی در این بازی قطعا نداریم.شیخ می خواهد به تیم یاری کند اما ما باید روی بازی های آینده نیز تمرکز کنیم.

نامجومطلق: فریب صندلی پیکان را نمی خوریم، کسی حق ندارد به داربی فکر کند

مربی استقلال می گوید در مصاف تیمش مقابل پیکان، فریب صندلی این تیم را در جدول نمی خورد.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر گفت: باید به خاطر غیبت فرهاد مجیدی عذرخواهی کنم. او تمرکزش را روی بازی گذاشته است و بعد این چند بازی در یک مصاحبه مفصل به نشست می آید. ما با تیمی بازی داریم که به لحاظ فنی قابل احترام است. ما فریب جدول را نمی خوریم و این بازی برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ما از اهمیت زیادی قائل است. با تمریناتی که انجام دادیم، سعی می کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما تیم مقابل را بررسی کردیم و بازی به بازی پیش می رویم. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و تمرکز خود را روی بازی های بعدی بگذاریم.

او ادامه داد: در این چند مسابقه، بازیکنان ما کیفیت خوبی ارائه دادند و نشان دادند اگر چند بازیکن مصدوم باشد، نفرات وظیفه خود را انجام می دهند. ما طرفداران خود را نداریم و اگر آن ها بودند می توانستیم این بازی ها را تقدیم شان کنیم. امیدوارم مشکل کرونا حل گردد و حضور آن ها کیفیت بازی را افزایش دهد.

نامجومطلق درباره مصدومان تیم استقلال گفت: با کوشش کادر پزشکی، شرایط مصدومان تیم بهتر می گردد. ما سه بازیکن مصدوم خود را در تمرین روز گذشته داشتیم و نرم دوی کردند. ما دو بازیکن خود را یعنی مطهری و اسماعیلی در این بازی قطعا نداریم.شیخ می خواهد به تیم یاری کند اما ما باید روی بازی های آینده نیز تمرکز کنیم.

مربی استقلال اضافه کرد: تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه ای است و ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما دو بازی سرنوشت ساز در لیگ برتر داریم و تمرکز ما روی بازی با پیکان است. هیچ بازی حق ندارد به داربی فکر کند. تمام کوشش ما این است تا مقابل پیکان پیروز شویم تا سهمیه را کسب کنیم.

او درباره انتشار قرارداد دیاباته گفت: این یک مساله مدیرتی است و من در آن دخالت نمی کنم.

نامجومطلق درباره لیست فصل بعد استقلال گفت: ما اول باید بدانیم در اختیار خواهیم داشت. با توجه به پتانسیلی که استقلال دارد، خیلی لازم نیست وارد بازار جابجایی شویم اما هر تیمی بالاخره چند بازیکن برای فصل بعد نیازش می گردد و این مساله در برنامه ما وجود دارد. آقای مجیدی لیستش را به باشگاه اعلام می نماید. با توجه به توان فنی بازیکنان، باید نفرات لازم را حفظ کنیم و بعد به دنبال بازیکنان دیگر باشیم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 105380

به "نامجومطلق: فریب صندلی پیکان را نمی خوریم، کسی حق ندارد به داربی فکر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: فریب صندلی پیکان را نمی خوریم، کسی حق ندارد به داربی فکر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید