نفرزاده: سایپا با برنامه و قدرتمند بازی کرد، اکبری با اعتراضاتش داور را تحت فشار قرار داد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا تهران گفت: پس از دست دادن بهترین مدافع وسط مان به دلیل آسیب دیدگی، شوک روانی منفی به تیم وارد شد.

نفرزاده: سایپا با برنامه و قدرتمند بازی کرد، اکبری با اعتراضاتش داور را تحت فشار قرار داد

به گزارش خبرنگاران، فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم عقاب نهاجا تهران پس از قبول شکست برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: در ابتدا باید به کادر فنی و بازیکنان سایپا به خاطر عملکردشان در بازی تبریک بگویم. سایپا از ابتدا تا سرانجام با برنامه و قدرتمند بازی کرد و در هر 4 ست کار را برای ما سخت نموده بود.

او ادامه داد: از اواسط ست دوم بهترین مدافع وسط ما دچار مصدومیت شد و همین مساله شوک روانی منفی به تیم وارد کرد که نتوانستیم تا سرانجام بازی آن را جمع کنیم. در کل سایپا مستحق پیروزی بود.

سرمربی تیم والیبال عقاب درباره اعتراض های پیش آمده در طول بازی و هم چنین درگیری لفظی بین او و پیمان اکبری گفت: سایپا بازیکنان باتجربه تر و شاخص تری را در اختیار دارد و طبیعی است در شرایطی که فضا رقابتی می گردد، بازیکنان باتجربه تر و تیم های قدرتمندتر تحت فشار بیش تری قرار می گیرند. متاسفانه در برخی لحظات اعتراضات کادر فنی سایپا داور بازی را تحت فشار قرار داد و دیدیم که پس از آن اعتراضات، 2 امتیاز مشکوک به نفع حریف گرفته شد. هر کس در زمین توضیح وظایفی دارد و مربی نباید با اعتراضاتش داور را هدایت کند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4771

به "نفرزاده: سایپا با برنامه و قدرتمند بازی کرد، اکبری با اعتراضاتش داور را تحت فشار قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: سایپا با برنامه و قدرتمند بازی کرد، اکبری با اعتراضاتش داور را تحت فشار قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید