نگاه استقلال نباید به قرعه باشد، بازی سرخابی ها اختیاری نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر انجام شد و در لیگی که تاریخ شروع آن معین نیست، آبی پوشان کار خود را با حضور در تبریز و رویارویی با ماشین سازی شروع می نمایند.

نگاه استقلال نباید به قرعه باشد، بازی سرخابی ها اختیاری نیست

اکبر کارگر جم در تبادل نظر با خبرنگاران در این خصوص گفت: از آنجایی که ماشین سازی نمی تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد، این بازی را باید شروعی خوب برای آبی پوشان در لیگ دانست. هرچند تیمی مثل استقلال که به دنبال قهرمانی است نباید چشمش به دنبال قرعه باشد، اما دیدار با ماشین سازی کار تیم را تسهیل می نماید.

وی اضافه نمود: البته از این هم نباید گذشت که در هفته های ابتدایی لیگ تیم ها ناشناخته هستند و برنامه مربیان تعیین نیست و امتیاز دریافت در این هفته ها قدری سخت است.

مدافع پیشین آبی پوشان در مورد دربی و برگزاری این بازی حساس در هفته چهارم گفت: این که دو تیم استقلال و پرسپولیس در چه هفته ای بازی نمایند دست کسی نیست و تنها قرعه حکم می نماید این بازی کی برگزار گردد. اما اگر این بازی در هفته های عقب تری انجام می شد قطعا جذابیت بیشتری داشت چون دو تیم با شناخت بیشتری نسبت به هم با یکدیگر دیدار می کردند.

کارگرجم در مورد آخرین شرایط آبی پوشان توضیح داد: همواره تا زمانی که بازیهای رسمی شروع نشده باشد شرایط خوب است. اما شرایط واقعی تیم ها بعد از شروع بازیها تعیین می گردد. امیدوارم همین روحیه ای که از بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل مشاهده می گردد، در جریان بازیها هم دیده گردد و آنها بتوانند سال خوبی را رقم بزنند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36831

به "نگاه استقلال نباید به قرعه باشد، بازی سرخابی ها اختیاری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه استقلال نباید به قرعه باشد، بازی سرخابی ها اختیاری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید