هزینه های سفر به کره ماه کمر میلیاردر ژاپنی را شکست

به گزارش مجله سرگرمی، میلیاردر ژاپنی که اولین توریست فضایی اسپیس ایکس است با فروش بخش زیادی از دارایی های خود در آستانه ورشکسته شدن نهاده شد.

هزینه های سفر به کره ماه کمر میلیاردر ژاپنی را شکست

به گزارش خبرنگار ، سال پیش ایلون ماسک مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس خاطرنشان کرد که یوساکو میازاوا Yusaku Maezawa میلیاردر ژاپنی، اولین گردشگر فضایی با استفاده از سفینه های ساخت این شرکت خواهد بود.

بنا بر پیشی بینی ها قرار است سال 2023 میازاوا به همراه تیمی از هنرمندان ژاپنی سوار بر یکی از سفینه های فضایی اسپیس ایکس به مدار کره ماه سفر نموده و برای بازه زمانی محدود زندگی در وضعیت میکروگرانشی را تجربه نمایند.

میازاوا میلیاردر ژاپنی و فعال در زمینه عتیقه و صنعت مد و لباس است؛ او به تازگی اعلام نموده است دچار ورشکستگی شده و دارایی اش کاهش یافته است، زیرا پول های خود را همواره خرج می نماید.

البته کارشناسان با توجه به میزان بالای دارایی های او اعلام نموده اند به احتمال زیاد این بیانیه یک شوخی است. شرکت فروش آنلاین صنعت مد و لباس میازاوا با نام Zozo در طول سال گذشته میلادی حدود 700 میلیون دلار از دست داده است.

این سبب شده تا نام او در لیست ثروتمندان ژاپنی مجله فوربز از رتبه 18 به 22 تنزل پیدا کند. کارشناسان تخمین می زنند کل دارایی میازاوا حدود 2 میلیارد دلار باشد.

میازاوا به شرکت در حراجی های مشهور جهان علاقه مند است و در سال 2017 طی 2 روز در 2 حراجی مشهور ساتبیز و کریستی سرمایه گذار نموده و مبلغی افزون بر 98 میلیون دلار هزینه نموده است.

او به تازگی نقاشی بسیار مشهوری را با قیمت 111.5 میلیون دلار خریداری نموده است که در زمان فروش از طریق او قیمتی بسیار بالا خواهد داشت. کارشناسان ساتبیز اعلام نموده اند نوبت آینده حراجی در تاریخ 16 ماه می در نیویورک برگزار خواهد شد.

مقام های شرکت اسپیس ایکس در زمان انتخاب میازاوا اعلام نکردند او چه مبلغی برای سفر به فضا هزینه نموده است. میازاوا اولین مسافر توریستی پرواز اسپیس ایکس خواهد بود.

میازاوا هزینه سفر خود و همراهانش به کره ماه را پرداخت نموده است و کارشناسان اعلام نموده اند هزینه های سنگینی که او صرف ماجراجویی فضایی و خرید اشیای عتیقه نموده است امکان دارد سبب کاهش میزان دارایی های او گردد.

منبع: qz

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22560

به "هزینه های سفر به کره ماه کمر میلیاردر ژاپنی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به کره ماه کمر میلیاردر ژاپنی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید