واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه 512 هزار خودروی حمل و نقل عمومی، واریز شد.

واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگاران، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه 512 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری ها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهرهای بدون صندلی CNG، تاکسی های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان ها، پیک موتوری و راهبران آموزشی و پرورش واریز شد.

وی افزود: سهمیه خردادماه ناوگان اعتباری بالغ بر 912 میلیارد ریال می باشد که در 11 تیرماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

براساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، وی در خاتمه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر سماس از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98986

به "واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه خودروهای حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید