واکنش انصاریفرد به انتقاد بی پرده کالدرون از بازیکنان پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های گذشته و در چند مورد از بازیکنان تیمش به صورت کاملا شفاف و علنی انتقاد نموده است. کالدرون در روزهایی که پرسپولیس نتیجه لازم را کسب ننموده از جونیور براندائو مهاجم برزیلی، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم و همچنین علی علیپور مهاجم سرخپوشان به دلایل مختلف انتقاد نموده و آنها را زیر سئوال برده است.

واکنش انصاریفرد به انتقاد بی پرده کالدرون از بازیکنان پرسپولیس

رویه کالدرون در این زمینه کاملا متفاوت با برانکو ایوانکوویچ است. برانکو در مدت چهار سال حضورش در پرسپولیس کمترین انتقادِ رسانه ای را روانه بازیکنانش می کرد و همیشه در نشست های خبری و تبادل نظر با خبرنگاران پشت بازیکنانش می ایستاد؛ حتی در شرایطی که بازیکن مقصرِ صد درصد اتفاقاتی بود که به ضرر پرسپولیس تمام می شد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به نقدها کالدرون و رویه کاری سرمربی این تیم گفت: ما زیاد نمی توانیم راجع به سرمربی صحبت کنیم. او دستش در کار است و با بازیکنان برخورد دارد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید نمود: فضای مستطیل سبز را به کالدرون سپرده ایم و ایشان پاسخگو است. ما مسائل خارج از زمین را بر عهده داریم. بنابراین صحبت در این زمینه این در حد اختیار من نیست.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56608

به "واکنش انصاریفرد به انتقاد بی پرده کالدرون از بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش انصاریفرد به انتقاد بی پرده کالدرون از بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید