وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر بهداشت با بیان این که کوشش می کنیم ایمن ترین شرایط را فراهم آوریم، گفت: در اولین فرصت مناسب به خانواده ها اعلام خواهیم کرد که چه شرایطی را مناسب برگزاری کنکور می دانیم.

وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ دکتر سعید نمکی در گفت وگوی زنده اینستاگرامی درباره برگزاری آزمون های سراسری گفت: یکی از نگرانی هایی که به من منتقل شده بود احتمال آلودگی عزیزان ما در برگزاری کنکورهاست؛ امروز از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش دعوت کردیم و جلسه ای طولانی برگزار گردید. یکی از صحبت ها در خصوص کنکور دکترا بود که گفتند طراحان سوال در قرنطینه هستند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا زمان برای تصمیم گیری کوتاه است و احتمال از دست رفتن زمان و هزینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: توصیه کردم نشستی برگزار و به ما اعلام گردد با چه مکانیزمی می توان هم به دانشجویان و هم به خانواده های آن ها اطمینان بدهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.

نمکی ادامه داد: احتمال اینکه از 15 شهریور به بعد همزمانی کووید 19 را با آنفلوآنزای فصلی داشته باشیم وجود دارد به همین دلیل، رفتن به سوی فصل آنفلوآنزا بحثی جدی است که نباید از آن غفلت گردد؛ یعنی طولانی شدن و به تعویق افتادن دوران برگزاری کنکور می تواند مصادف با حذف همیشگی بحث در امسال باشد.

وزیر بهداشت با بیان این که کوشش می کنیم ایمن ترین شرایط را فراهم آوریم، اعلام نمود: کوشش می کنیم سالم ترین شیوه رعایت پروتکل ها را برای برگزاری کنکور اعلام کنیم. با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر دنبال کردن این بحث در وزارت بهداشت، در اولین فرصت مناسب به خانواده ها اعلام خواهیم کرد که چه شرایطی را مناسب برگزاری کنکور می دانیم.

وی گفت: این را بدانید که راضی به دغدغه خاطر هیچکس در این سرزمین نیستیم و اولین مدافع سلامت تک تک شهروندان این سرزمین هستیم و با شیوه مناسبی این بحث را مدیریت خواهیم کرد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100869

به "وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: شرایط مناسب برای برگزاری کنکور را در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید