وستهام و لسترسیتی انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که رسانه های ایتالیا هر روز خبرهایی از مذاکره باشگاه ناپولی با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ منتشر می نمایند، امروز سایت ناپولی آره نا در خبری اختصاصی از دو مشتری انگلیسی آزمون پرده برداشت.

وستهام و لسترسیتی انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون

این سایت یکی از مسائل حضور سردار آزمون برای حضور در تیم ناپولی را نداشتن پاسپورت اروپایی بیان نمود و نوشت: واسطه ها امیدوارند که آزمون را با مبلغ 15 میلیون یورو برای ناپولی به خدمت بگیرند اما منابع نزدیک به باشگاه زنیت روسیه می گویند که تقاضای مدیران این باشگاه بالا است و این بازیکن را با مبلغی کمتر از 35 میلیون یورو نمی دهند چون رقابت برای جذب آزمون زیاد شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: آزمون مهاجمی سریع است و قابلیت بازی با هر دو پا را دارد. او در بازی هوایی هم عالی است. عملکرد خوب او در بازی های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا باعث جلب توجه تیم های لیگ برتر انگلیس از جمله لسترسیتی و وستهام شد که مذاکرات این باشگاه ها ادامه دارد. همچنین شایعاتی درباره باشگاه اورتون هم مطرح شده است. یک چیز مسلم به نظر می رسد؛ اگر ناپولی واقعاً آزمون را می خواهد دیگر نمی تواند برای مدت طولانی صبر کند.

همچنین سایت sportwitness که غالباً خبرهای مربوط به لیگ برتر انگلیس را منتشر می نماید، با اشاره به خبر سایت ناپولی آره نا نوشت: آزمون بازیکن تیم ملی ایران در این فصل 14 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. ناپولی آره نا گزارشی از این بازیکن 25 ساله دارد که ادعا می نماید عملکرد فصل گذشته آزمون در لیگ قهرمانان اروپا توجه روباه ها و تیم دیوید مویس (تیم های لستر و وستهام انگلیس) را جلب نموده است.

این سایت به شایعه علاقه باشگاه اورتون برای جذب آزمون اشاره نموده و نوشته است که هرگونه رویکرد بالقوه ای از سوی ناپولی، وستهام و لستر ممکن است با یک مانع از سوی باشگاه زنیت روبرو گردد.

به گزارش خبرنگاران، رسانه های ایتالیا در حالی به شدت پیگیر بحث انتقال آزمون به ناپولی هستند که این بازیکن و سران باشگاه زنیت مذاکره رسمی با ناپولی را تکذیب نموده اند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84842

به "وستهام و لسترسیتی انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام و لسترسیتی انگلیس به دنبال جذب سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید