کلوپ: خود صلاح هم انتظار چنین درخششی را نداشت

به گزارش مجله سرگرمی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در خصوص روند درخشش محمد صلاح در این تیم صحبت کرد.

کلوپ: خود صلاح هم انتظار چنین درخششی را نداشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زمانیکه محمد صلاح در تابستان سال 2016 از رم راهی لیورپول شد، کمتر کسی تصور می کرد این ستاره مصری چنین روزهای درخشانی را در آنفیلد سپری کند. اما محمد صلاح زیر نظر یورگن کلوپ به اوج رسید و حالا سرمربی آلمانی در خصوص نقش او در ساختار لیورپول توضیحاتی ارائه داده است.

یورگن کلوپ گفت: من فکر نمی کنم حتی خود محمد صلاح نیز چنین تصوری داشت. همه ما رویاهای خود را داریم و قطعا صلاح نیز رویای بزرگی دارد و می خواهد به دستاوردهای بزرگی برسد. سبک بازی محمد صلاح از همان ابتدا به لیورپول یاری کرد و البته عملکرد وی متفاوت بود.

لازم نیست در خصوص دوان حضور محمد صلاح چلسی صحبت کنیم، اما صلاح در لیورپول یک نقش کاملا متفاوت را بازی می کرد و حتی در رم نیز ادین ژکو در کنار وی بود داشت. اما به نظر من صلاح مرد لحظات سرنوشت ساز است و باید توپ را به او بدهید.

در بارسلونا لیونل مسی این نقش را بازی می نماید، اما ما چنین چیزی را در لیورپول نداریم. دو بازیکن زحمت کش به نام بابی روبرتو فیرمینو و سادیو مانه در کنار محمد صلاح یک خط حمله هجومی را تشکیل می دهند. ما تا به حال ندیده ایم که محمد صلاح 44 گل به ثمر برساند، اما بارها مشاهده کردیم که او به لیورپول یاری می نماید و این مهمترین موضوع است و من واقعا برای داشتن صلاح خوشحالم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46977

به "کلوپ: خود صلاح هم انتظار چنین درخششی را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: خود صلاح هم انتظار چنین درخششی را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید