کلوپ: رئیس دورتموند از من خواست که برگردم

به گزارش مجله سرگرمی، یورگن کلوپ فاش کرد که کارفرمای سابقش از او خواسته که به آلمان برگردد و بار دیگر راهنمایی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را برعهده بگیرد.

کلوپ: رئیس دورتموند از من خواست که برگردم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که سال 2015 پس از کسب دو قهرمانی بوندس لیگا در بوروسیا دورتموند این تیم را ترک کرد و راهنمایی لیورپول را برعهده گرفت، فاش کرد که هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند سال گذشته از او خواسته که بار دیگر راهنمایی زردپوشان وستفالن را برعهده بگیرد.

در یک کتاب توضیح حال درباره واتسکه که به تازگی منتشر شده است، کلوپ فاش می نماید که چطور رئیس باشگاه دورتموند در ماه می سال 2018 از او خواسته است بار دیگر سرمربی زردپوشان وستفالن گردد.

در این کتاب به نقل از کلوپ آمده است: در آستانه یک سفر و در هواپیما بودم که گوشی ام زنگ خوردم و دیدم که آکی (واتسکه) است. او گفت یورگن، باید به دورتموند برگردی. خندیدم و فکر کردم که دارد شوخی می نماید. به او گفتم دیوانه شده ای؟ حالت خوب نیست؟ چطور این فکر به ذهنت رسید که به من زنگ بزنی؟ من چند سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم. نمی دانم آن زمان او چقدر جدی بود، اما متوجه شدم که می خواست من به او جواب بهتری بدهم.

در همین حال واتسکه هم در بخشی از کتاب توضیح حالش اعتراف می نماید که همواره آماده بازگشت کلوپی است که تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد هرچند می دانست که این مرد آلمانی حاضر نیست قراردادش با لیورپول را نیمه تمام رها کند.

رئیس باشگاه دورتموند گفت: می دانستم که یورگن نه می گوید و می خواهد تا سرانجام قراردادش در لیورپول بماند. با این حال وقتی شما می خواهید در جهتی جدید حرکت کنید همان کاری که ما قصد داشتیم در دورتموند انجام دهیم، من باید حداقل از یورگن می پرسیدم که آیا امکان دارد برگردد یا نه. من اصلاً انتظار نداشتم که او پاسخ مثبت بدهد، اما اگر این سؤال را از او نمی پرسیدم هرگز خودم را نمی بخشیدم.

کلوپ با اینکه در کمال ادب پیشنهاد پیشنهاد واتسکه را رد کرد، اما بازگشتش به این تیم را غیرممکن ندانست. سرمربی 52 ساله لیورپول که این فصل تمام تمرکزش را روی سرانجام دادن به انتظار طولانی مدت قرمزپوشان مرسی ساید برای فتح لیگ برتر گذاشته است، گفت: به عنوان ناجی روزهای مبادا، اگر روزی باشگاه واقعاً به یاری من احتیاج داشته باشد، چرا نباید به آن یاری کنم؟ خیلی خوب می گردد اگر حتی من فرصت این کار را داشته باشم، اما فکر نمی کنم که چنین چیزی خیلی محتمل باشد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51200

به "کلوپ: رئیس دورتموند از من خواست که برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: رئیس دورتموند از من خواست که برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید